Skip to content

Voi fi cu sufletul la voi dar

06/04/2013

….dar cu prezenta fizica …acasa.Voi lipsi o perioada buna de timp…am ajuns la momentul in care daram pereti si ridic altii, timpul in care le ofer copiilor mei (si mie inclusiv) intimitatea unei camere pentru fiecare dintre noi.

Daca ieri nu aveam curajul sa incep astazi…deja l-am pierdut. 🙂 Deja am inceput sa ma misc incet dar sigur.Nu stiu nici cat va dura si nici cand voi reveni dar…abia astept sa ma intorc si sa  mai citesc putin din fiecare dintre voi!

Va pup si sa ne citim cat mai curand.

From → Cotidian, Despre mine

5 comentarii
  1. Cat de mult ma bucur sa te regasesc draga mea! Am renuntat ceva timp la tine, la blogul tau, la intamplarile cu care imi urneam activitatile matinale din loc, dar acum sunt fericita ca am reusit sa ma eliberez de problemele care se ivisera si ma obligau sa renunt la orice placere vinovata. Iar tu esti una dintre ele!Inevitabil este sa nu-ti mai aduci aminte de mine, dat fiind faptul ca mi-am inchis vechiul site, dar nu-i paguba, sunt incantata ca esti tu inca aici! Te salut si te pup

    • Ma bucur ca ai putut reveni…eu mai schiopatez….ma tarai desi din suflet as mai avea de spus insa…cuvintele refuza sa se aseze unul dupa celalalt.
      Eu sunt si voi fi aici ….de fiecare data cand te vei hotara sa pleci ….sa revii! >:D<

  2. spor la daramat si construit. 🙂 te asteptam cu drag!

  3. Stefania permalink

    Draga mea tink3rbe11, sa-ti ajute Dumnezeu sa temini cat mai curand cu renovarile. Stiu ce inseamna, am trecut si eu prin faza asta. E foarte obositor dar sper ca rezultatul final sa te incante, sunt convinsa ca va fi asa si apoi sa te relaxezi in tihna si sa uiti de perioada asta destul de grea.
    Mult spor iti doresc, draga mea.
    Te pup si te imbratisez cu mult drag! 🙂

  4. să fii fericită cu ai tăi!

Lasă un răspuns

