Skip to content

6

27/03/2013

 A fost o seara destul de creativa, desi sunt pe ultima baricada cu sanatatea si mai vedeam cu un ochi si ala impuscat pe jumatate , de a urmat si intrebarea ” mami da` de ce te uiti asa”?

M-a pus duminica trecuta ,dis de dimineata,  tintuita la pat ,o infectie urinara si o viroza ce-si facea loc fortat din coate, incat nu mi-a trebuit nici sa vad lumina zilei.

Cu toate acestea…asta seara, am creat invitatiile pentru mini petrecerea de sambata…am decupat floricele si am creat fluturasi pe care apoi le-am lipit pe invitatiile ce vor ajunge maine in mainile copiilor alesi de catre ea.Am urmarit-o cu atat de mare placere ca i-a placut ideea atat de mult si nu a strambat din nasuc asa cum are obiceiul.Am pus ideile impreuna si am lasat-o sa faca asa cum ii place cu mici ajutoare pe ici si colo…

Cu alte cuvinte….maine este ” o domnioara mare” care trebuie sa stea singura pe scaun in micobuz si nu la mami in brate .

A mai trecut un an …..

3 comentarii
  1. să-ți trăiască domnioara! 🙂

  2. Draga mea tink3rbe11, ii doresc micutei tale domnisoare, sa-i dea Bunul Dumnezeu, multa sanatate, intelepciune, cumpatare, sa cresca mare, frumoasa, cuminte iar tie sa-ti umple sufletul numai cu bucurii in fiecare zi!
    La multi ani!, Ii trimit mii de pupici si imbratisari calde, prietenesti si sincere!

    • Multumim din suflet pentru urare….sa dea Domnul!!!
      Acum fugim la repetitii.

Lasă un răspuns

