Skip to content

Mica excursie

05/03/2013

Nu am scris …nu am avut cuvintele pregatite pentru o postare…nici acum nu le am pe toate si nu promit o postare ampla si …cursiva!

A fost o mica excursie…am fost plecate sa intampinam primavara si sa-i spunem sa ajunga cat mai repede si pe meleagurile noastre.Da! caci la Cluj…nu mai era strop de zapada nici pe cele mai inalte dealuri…niciunde.Aerul la pranz se scalda in cateva grade bunicele si soarele zambea de parca era acolo de o vesnicie.

Nu am avut ocazia sa ne desfatam prea mult nici cu privelistile si nici cu aerul caci organizatorii s-au gandit ca aerul poate dauna si plimbarile ne pot obosi, asa ca..ne-au tinut pe platouri toata ziua sa…asteptam!10

De la nelamurirea de inceput am ajuns ok la destinatie…tarziu…obositi dar …emotionati!

Nea-m cazat intr-un final DAKOTAsi am fugit rapid n Iullius Mall DAKOTAsa…cinam (undeva la ora 22).

Am avut parte si de goana pe culoaree hotelului si de bataia cu perne a fetelor si apoi pe la un miez de noapte si de somn!

Am fost laDSC00032==…am participat si am ajuns la concluzia ca managementul unui post Tv, nu tine cont de varsta , stres , alimentatie, somn…de nimic.Ti se impun lucruri , ti se spune ce trebuie sa arati ca simti …nu stiu daca voi mai repeta experienta!

Oricum maruntica nu a inteles in totalitate si pe de o parte ma bucur ca nu a ramas atat de marcata ca nu au mers mai departe desi….meritau!

 

3 comentarii
  1. Stefania permalink

    Ati avut parte de o experienta emotionanta dar cred eu ca si constructiva in aceasta excursie, chiar daca micutele dansatoare de data aceasta nu au mers mai departe, probabil juriul a fost prea exigent, sper sa nu fie dezamagite, ele acum stiu ce au de facut pe viitor! Sunt convinsa ca data viitoare o sa fie mult mult mai bine.
    O zi minunata iti doresc draga tink3rbe11! 🙂

  2. Câte cuvinte ai avut, au fost suficiente și lămuritoare. 😆

    • Multumesc….probabil ca le-am tinut prea mult timp in frau!

Lasă un răspuns

