Skip to content

S-a spus..”va fi anul divorturilor”

25/02/2013

…si asa si este ..

Mi-a furat privirea un titlu scris undeva , vazut in fuga …”Iulia si Mihai Albu divorteaza!”

Asta imediat dupa Banici!

Inca un divort-bomba! Neasteptat, dupa 8 ani de casnicie, Iulia si Mihai Albu au decis sa divorteze.

Potrivit unor apropiati, planurile de viitor ale sotilor Albu nu mai coincid, astfel ca au decis sa se separe. De la aceleasi surse,  se spune ca Iulia ar fi cea care doreste divortul.

Contactata telefonic, Iulia Albu a spus: “Zvonuri de acest tip au existat mereu, exista de mult timp. In cazul in care se va intampla acest lucru, va asigur ca noi vom fi cei care vom anunta cand si cum. Oricum, stati linistiti ca nu vom anunta pe paginile personale de Facebook”. 

iar pe pagina ei de facebook apare „NOI HOTARAM CE, CAND, CUM si DACA. Nu mai veniti in fata usii, nu ma mai panditi in fata blocului, nu mai insistati cu telefoanele.
PUNCT.”

Auzisem intr-o zi , la radio , cum ca d-na Albu si-a tras gaina de companie si se afiseaza cu ” gaina cu pedigree” la evenimentele mondene si …toate alea! m gandesc capoate ….o fi casa prea mica si nu se mai inteleg din cauza gaini…o fi devenit aceasta din urma prea..posesiva!

From → Cotidian, Hello

2 comentarii
  1. Stefania permalink

    Ma prapadesc de ras, draga mea tink3rbe11. Eu nu mi-as fi imaginat niciodata ca cineva sa-si ia ca animal de companie, o gaina! Nu am mai auzit pana acum . Adevarul e ca la televizor ma uit foarte rar, cred ca pot numara pe degetele de la o mana, iar reviste gen, Can-Can, nu citesc!
    Imi pare rau cand aud ca se recurge la divort! Dar ei, stiu cel mai bine, de ce o fac!
    O seara minunata iti doresc, draga mea! 🙂

    • Nici eu nu ma uit la tv dar mai ascult uneori radio pe mobil la servici …si eu am ras!

Lasă un răspuns

