Skip to content

25/02/2013

Interesant!

Robert Hrimiuc

Azi am primit o înștiințare de la Facebook că am fost „tăguit” într-o poză a unui prieten, și am văzut că nu e tocmai o poză cu mine ci ceva o poză de genul „Click aici să vezi cine ți-a vizualizat profilul”. Am văzut în ultima săptămână mai multe poze de genul acesta în care erau afișați prietenii mei de Facebook și mi-am dat seama ca e un mic virus așa că am dat imediat „untag” și „mark as spam”.

Vezi articol original 283 de cuvinte mai mult

From → Citind bloguri

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

