Skip to content

Februarie-1-#

01/02/2013

N-am mai scris de foarte multa vreme la un inceput de luna .Nu am sa marchez un eveniment anume …ca nici asta nu o mai fac de ceva vreme incoace.Sa spun doar ca …este luna mea….mai arunc un sac in car, mai ingreunam sarcina cu inca ceva si ca ….se spune ca este luna iubirii…..oare am copiat prea multe de la ” europeni”?

Dis-de -dimineata mi-am amintit ca astazi este ziua de nastere a unui fost coleg si prieten.nu mai stiu de foarta multa vreme nimic de el…avea o slabiciune si niste mari emotii in preajma mea.Ii transpirau palmele si ii erau reci doar in prezenta mea.

Imi amintesc faptul ca, dupa ce m-am logodit cu sotul , la o saptamana ,a venit si m-a cautat acasa , cu scopul de a testa si a intelege de ce cand isi amintea de mine, ii transpira palmele si daca in prezenta mea chestia se repeta…..si poate daca redevenim prieteni scapa de chestia deranjanta a emotiilor.Chestia s-a dovedit a fi adevarata si chinuitoare in continuare.Nu am redevenit prieteni ca era prea tarziu dar nici nu am mai auzit de el o lunga perioada de timp.

I-as ura La multi ani, dar viata uneori face caile unora atat de intortocheate incat ai crede ca sunt oameni care nu trebuie sa-i mai intalnesti in veci…

6 comentarii
  1. dap…februarie…:-) Slăbiciunea mea 🙂

    • :)) pupici!

  2. Si eu cred ca era indragostit! 🙂 La multi ani! 😀

    • Multumesc!

  3. Stefania permalink

    Si eu cred ca era foarte indragostit de tine.
    Probabil ca a disparut fara urma, sacrificandu-se pentru iubirea ce ti-o poarta si poate ca nu suporta sa te stie iubita de altcineva!
    O seara minunata iti doresc , draga tink3rbe11! 🙂

  4. era indragostit de tine baiatul respectiv, sigur acum e indragostit de altcineva dar sigura ramas ca si tine cu melancolia acelor clipe 🙂
    la multi ani! 🙂

Lasă un răspuns

