Skip to content

Putina libertate, sau….mai mult singuratate

28/01/2013

Colega mea poate s-ar bucura pentru o asa pauza de partener pe-acasa, care nu mai sta in pat seara dupa ce vine de la servici si butoneaza la nesfarsit telecomanda, in speranta a gasi  ceva care sa-i satisfaca plictiseala si oboseala de peste zi.

2 saptamani , timp in care sa fii singur doar cu copii….eu una nu cred ca mai pot sa ma bucur…m-am invatat cu tati acasa si e urat fara , chiar daca sunt cu cei doi care fac uneori cat 4 …si uneori parca as avea casa plina si nu doar noi 3.

Poate este doar o pasa…am avut o viroza la sfarsitul saptamanii trecute de am dat apoi in depresie.Colac peste pupaza am uitat lucruri care imi trebuiau… mi-am facut si ochelarii_( pentru citit +1 si scris), …urata faza asta cu imbatraniul  mai ales daca vin deodata mai multe.

Oricum…e abia luni seara, si asta dimineata a plecat…e la Braila ….si sta 2 saptamani…

Colega? …hai sa facem schimb….mai bucura-te si tu ca mi-e mi-a ajuns!

4 comentarii
  1. Stefania permalink

    Ma bucur, draga tink3rbe11, ca ai mers la oftalmolog si ti-ai facut ochelari! Eu port ochelari din clasa a X-a si n-am niciun complex in ceea ce priveste!
    O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, draga mea! 🙂

    • N-am complex Stef daca este vorba sa ma ajute…o seara minunata iti doresc!

  2. Foloseste timpul pentru tine.

    • nu am suficient pentru coipii …de unde si pentru mine!

Lasă un răspuns

