Skip to content

Clasa 0

23/01/2013

Discutam astazi cu o mamica, despre faptul ca mai este putin si incepe goana dosarelor pentru clasa 0 apoi pentru gradinite si camine.Si nici acum , eu, ca parinte nu stiu exact unde, ce si cum imi voi inscrie fetita pentru anul scolar 2013-2014.

Nu am inteles inca( cum nici alti parinti nu au inteles) de ce a trebuit sacrificat un ciclu de copii drept cobai, pentru a testa o posibila clasa 0 in incinta unei scoli.

Am stat si m-am intrebat ca un simplu om de rand fara prea multa scolire de grad inalt si fara prea multa psihologie in minte…cum au putut sa duca un copil de 5-6 ani , intr-o scoala in care sunt sute de elevi care alearga, injura si se comporta ….asa cum sunt educati, cum au pus intr-o toaleta in care se fumeaza si  cine stie ce se mai practica ,copii de 14 ani cu 5-6 ani.

Poate am eu mintea mai ingusta si sunt mai marginita si nu vad mai mult de o anumita limita dar…cati dintre cei care au aprobat legea(ma intreb) au avut un copil intr-o clasa 0?

Ca sa nu mai spun, despre parintii care nu au o bunica la pensie, sa stea zilnic sa duca acel copil  si sa-l aduca apoi peste 4 ore acasa.

Probabil este un subiect care a fost de actualitate ,dar eu….tot nu stiu ce se va intampla din toamna.Voi mai putea avea servici ? sau gratie mintilor divine va trebui sa ma multumesc cu  statul acasa.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

