Skip to content

Surpriza varstei

22/01/2013

 De cand m-am casatorit si am nascut copii , tot astept sa ma maturizez si sa simt si eu cum imbatraneste omul! :))

De maturizat….a cam inceput procesul de ceva vreme .De imbatranit…mereu am evitat in a da importanta schimbarilor care au intervenit pe parcursul anilor , ca fiind ceva destul de normal si de neluat in seama.Dar…astazi  a fost apogeul , mai bine spus de vreo 2-3 saptamani simt cum vederea imi joaca feste si o iau literele la goana uneori si parca randurile se ingrasa fara macar sa contribui cu pixul.

Am fost astazi la primarie  si am completat o cerere .Mare mi-a fost mirarea, cand am realizat ca nu sunt capabila sa scriu drept si frumos si rapid ca altadata.A trebuit sa ridic privirea de pe foaie de macar 5 ori la un rand .

Este greu sa te gandesti ca ai doar 36 de ani, nu lucrezi zi de zi la calculator si nici nu imi var ochii ziulica intreaga intr-o masina de cusut(ca altele) si totusi…..nu mai vad sa bag ata in ac, sa citesc acele mici randuri de pe produse,sa citesc o carte fara sa fiu nevoita sa fac pauze dese, etc.

Ce urmeaza? Nu mai vreau sa ma gandesc , insa stiu un lucru. la sfarsitul saptamanii urmeaza un control oftalmologic.

From → Cotidian, Despre mine

7 comentarii
  1. nu-i chiar asa grav sa porti ochelari. (asta ti-o spune cineva cu experienta :P)

    • Nuu.. nu este nimic grav! Ai dreptate, si nu la asta ma refeream ci la faptul ca s-a intamplat prea devreme si prea…deodata.
      Multumesc! 🙂

  2. din pacate foarte multa lume tanara are nevoie de ochelari de vedere, eu zic ca nu e asa grav daca se poate rezolva usor 🙂

    • Sper! Multumesc1

  3. Stefania permalink

    Neaparat sa faci control oftalmologic, draga tink3rbe11.
    O seara minunata iti doresc! 🙂

    • Neaparat fac Stef! O seara minunata si tie!

  4. 🙂

Lasă un răspuns

