Skip to content

Am lipsit ..o vreme

12/01/2013

Nu am sa scriu despre ceea ce vorbesc toti astazi: atentat  la Mararu(chiar daca este in orasul meu),divortul care va marca inceputul lui 2013, asa cum nu am scris despre anumiti sarbatoriti , anumite sarbatori….cum nu am mai scris despre Craciun , Anul Nou ….si ceea ce a urmat apoi.

Las pe altii care au un debit verbal mult mai complex decat al meu, si carora probabil le ocupa mult din timp.Ar fi doar un motiv „nou” de a mai scrie pe blog.

Incerc de mai bine de o saptamana  sa prind cuvintele care formeaza propozitii, in unele momente de liniste si singuratate sau de …de melancolie.Bineanteles ca nu am reusit…si uneori imi este ciuda ca nu mai am rabdarea de dinainte si timpul de altadata si…si verva din tinerete.

Ieri am strans bradul…oficial.

Nu am simtit nimic decat ca….ocupa spatiul si era in plus.Ma urasc pentru gandurile astea ….dar nu mai pot schimba nimic.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

