Skip to content

A fost…a trecut

01/01/2013

La multi ani tuturor….La multi ani celor care astazi isi serbeaza onomastica.

A trecut si noaptea alba, noaptea miilor de petreceri.

Am plecat putin de acasa….am plecat pentru …asta:

DSC00655 DSC00635 DSC00639 DSC00641 DSC00643

A durat mai putin decat in anii din urma…pacat!   fost frumos , conditiile au fost neasteptat de proaste….dintr-un oras cu potential turistic am ajuns ….jos de tot.

A fost primul revelion….care nu mi-a placut si in care ….am dormit! 

La multi ani 2013!

3 comentarii
  1. n-am fost niciodată în orașul tău, dar văd că artificiile sunt de … mare potențial.
    poate revin vremurile mai bune, chiar în acest an.
    succes în tot ce ai de gând să faci anul acesta. te îmbrățișez.

  2. la multi ani!

  3. Stefania permalink

    La multi ani, draga tink3rbe11 si un An Nou, mai bun, mai linistit, cu multe impliniri si multe bucurii!
    Te imbratisez cu mult drag!:)

Lasă un răspuns

