Skip to content

# de sfarsit de an, pentru anul urmator!

30/12/2012

 Dupa cum spuneam …magia s-a topit odata cu incalzirea de Craciun….

Stiu ca nu are nici o legatura una cu cealalta, dar peste toate…nu mai am nici acel chef de distractie ca anul trecut, cand, eram ..ceva mai tanara!Poate datorita faptului ca cei din jurul meu s-au lasat coplesiti de atatea lipsuri si neajunsuri , de atatea nemultumiri incat, incetul cu incetul, privirea incruntata persista mai mult decat  o fata luminata de un ras sanatos.Poate oboseala acumulata peste an isi spune cuvantul  si daca ma gandesc mai bine nici asta nu ar trebui sa fie un adevarat motiv.

Dar…o sa mimez un sfarsit de an , o sa incerc sa para OK si distractiv si o sa incerc sa nu ma gandesc la planurile si la activitatile pe care ni le-am programat pentru anul care vine.

In epoca in care traim ,unii isi ridica palate (nu case), viloantze(cum spun eu) ….cladiri imense care dintre cele mai multe sunt goale si nelocuite de nimeni sau…in marea lor parte sunt neterminate. Case ridicate intr-o luna de zile sau ..o saptamana , case care arata ..nu stiu eu sigur ce arata  dar….la ce sunt daca nu sunt de folos nimanui.

Sau asa cred eu…este doar parerea mea.

Spuneam…in epoca in care unii ridica palate si le lasa in paragina , altii fac din 30mp, apartament cu 2 camere.

Cand familia creste la numar si mai trec  anii si varsta te face neancapator unul cu celalalt , atunci trebuie sa intervina peretii.Si ce te faci cand posibilitati , sponsorizari si alte alternative nu ai ? Simplu …reamenajezi , redecorezi si recalculezi spatiul in care esti deja.Decat pe drumuri sau cu chirie …mai bine micut si personal.

Deci la anul..redecorez, reamenajez si dintr-o garsoniera fac un apartament cu 2 camere , hol , baie si bucatarie!

Pare simplu dar nu este .Deja nu mai dorm noaptea si dimineata cand ma trezesc imi dau seama ca gandurile mele sunt deja la masurat pereti , mobila si planuit.Nici loc de cafea nu prea mai am….

 

 

10 comentarii
  1. nu te mai gandi ce au altii, fiecare cu sansa lui. eu zic ca poti fi fericita si intr-un spatiu mic, al tau, dar si grozav de singura si neimplinita intr-un palat. uneori privind in jos la cei care nu au nici macar cat avem noi, ne face mai buni 🙂

    • Ai dreptate …multumesc.

  2. spor-t la treburici! până la urmă ai un acoperiș. sincer, nici eu nu stau excelent. te invit o dată pe la mine să vezi unde stau și apoi să mai vorbim… 🙂

    • Snt constienta ca se poate si mai rau….

  3. Stefania permalink

    Iti doresc din toata inima mea, draga tink3rbe11, sa reusesti in toate ce ti-ai propus!
    Te imbratisez cu mult drag! 🙂

  4. Incearca sa fii optimista. Cine stie de unde va sari iepurele? Poate o mostenire de la vreo matusa de care nici nu ai auzit te va salva 😀 Iti doresc un An Nou fericit si plin de realizari

    • :)) asta a fost buna! mostenire…matusi….nu exista in arborele familiei asa ceva, dar…multumesc oricum!!

  5. lasă gândurile astea acum. Ai timp. 2013 e lung 🙂

Trackbacks & Pingbacks

  1. Un An Nou Fericit, tuturor! La Mulţi Ani! « Stefania's
  2. Un An Nou Fericit, tuturor! La Mulţi Ani! « Stefania's

Lasă un răspuns

