Skip to content

#… de Craciun

26/12/2012

A cam trecut…an de an mi se pare ca trece totul mult mai repede ca altadata.Sincer…nu am mai simtit acea magie ca in anii din urma.Ba mai mult ….poate ca imbatranesc eu mai aparte ca altii…nu mai simti ca vine Craciunul…nimic parca nu iti mai confera acea asteptare pe care o aveam …odata!

Eu sunt de vina oare?

M-am detasat atat de tare de lume si ce inseamna lumea de o buna perioada de vreme , incat…cred ca am exagerat.

Poate este doar imaginatia mea…poate ca am ajuns momentul din viata in care nu-mi mai permit acele senzatii ale copilariei…

Nu am motive sa spun ca sunt nefericita si nu am de ce sa nu  ma bucur de sarbatori, dar parca in fiecare an se pierde ceva si ….si devine ceva ..normal, mult prea banal.

Mi-e greu sa realizez in fiecare an ca nu mai astept cu aceeasi verva sarbatorile.Sunt cele mai frumoase din an si culmea…a si nins anul acesta si a fost atat de alb si de frumos…de ce se complica totul cu atat repeziciune si….de ce copilul din mine se retrage incet dar sigur in carapacea lui?

6 comentarii
  1. mie nimic nu mi s-ar părea interesant dacă nu ar fi autostârnirea 🙂
    îmi imaginez singură că e frumos și mă străduiesc, deși nu am mare lucru din ceea ce au alții – când văd ce pregătiri fac unii sau ce daruri se dau…
    eu nu mă las însă întristată de faptul că nu pot avea bradul plin sau … că nu am brad – nu am avut niciodată – și pentru că e scump, și pentru că sunt ecologistă (dar aș putea să-mi iau unul artificial, însă atunci aș alerga ca alții să îl îmbrac în fiecare an în altă culoare și ar trebui articole dintre cele mai costisitoare… așa că am renunțat… )
    deci… acum că a trecut oricum nu mai contează, dar pe viitor bucură-te de fiecare sărbătoare prin ceea ce poți face, nu te mai uita la ce nu e.

  2. subscriu! Nu știu de ce, dar se întâmplă. Sau poate știu, dar prefer să nu mă gândesc…
    🙂
    Oricum, sper să găsești totuși fărâma de bucurie pentru aceste sărbători 🙂

    • Multumesc…inca o mai caut dar nu mai am decat vreo cateva ore! Deja astept sa treaca …deja am planuri pentru noul an care imi ocupa mintea atat de mult incat….nu mai am timp de sarbatori.

      • 🙂

  3. Oh, ca bine mai zici, tink3rbe11 draga, nici eu nu mai simt acea magie a sarbatorilor ca alta data. Ceva nu functioneaza,… nu stiu… cu mine, in mintea mea… Cu rusine o spun.
    Poate ca si oboseala dinainte sarbatorilor, este de vina… sau chiar nu mai sunt sarbatorile cum erau odata.
    O zi minunata iti doresc, draga mea si sarbatori frumoase in continuare! Te imbratisez cu mult drag! 🙂

    • Aceeasi concluzie am auzit-o asta seara de la o fata de 17 ani care nu are aceasta oboseala , aceasta plpictiseala…de ce oare?!

Lasă un răspuns

