Skip to content

De Craciun…am cratima! :)

23/12/2012

Decat sa ma pun in gura satului ,mai bine revin la vechea tastatura, ca …are cratima la purtator! Toata lumea cauta retete mai deocheate decat le stiu an de an , mesaje, urari sau felicitari care sa dea un plus de  impresie fata de anii din urma. Gata-s pregatirile , mai peste tot brazii sunt impodobiti (eu am doi , cate unul in fiecare camera ca sa fiu sigura ca Mosul reuseste sa ne gaseasca), beculetele sunt incinse de mai bine de o saptamana…miroase a bucate fel de fel chiar daca este Duminica . Ce sa mai! Peste toate nu stiu cum ma voi descurca maine cu timpul , asa ca ma asigur de astazi ca v-am urat sa 4 Nu am timp sa caut in multitudinea de colinde asa ca o sa-i las maine pe copii sa o faca asa cum stiu ei cel maibine dar…3

el stie sa colinde….

Va doresc sa gasiti sub brad …multe…multe…2

Si sa aveti Sarbatori Fericite!!!

1

2 comentarii
  1. Craciun fericit! 🙂

  2. Stefania permalink

    Sarbatori Fericite iti doresc si eu, draga tink3rbe11, multa sanatate, pace si liniste sufletesca, armonie, iubire si multe bucurii, impreuna cu cei pe care ii iubesti, tu, cel mai mult! Te imbratisez cu mult drag!
    Craciun Fericit, draga tink3rbe11! 🙂

Lasă un răspuns

