Skip to content

Sa oprit..

17/12/2012

Nu imi merge tasta cu cratima ….are zile si zile cand vrea sa mearga si cand nu vrea…..ce sai fac…stiu …schimb tastatura …maybe…ma mai gandesc .

NU mai ninge…de ieri….nu ai un trotuar liber , unde sa poti intoarce o masina….lenesi conducatori mai avem….rusine celor care nu isi fac treaba.

Mai este putin si ….stau cateva zile acasa…doar cateva! Nu prea multe ca ma invat lenesa.

E tacere peste oras….doar luminitele se mai aprind si mai transmit ceva caldura….e tacere si am ales tot eu sa o tin…din nou.

Va fi Craciun peste putine zile…..maine avem serbare….HoHoHo vine Mosul! prima tura!

4 comentarii
  1. nadhja permalink

    Cu treaba asta cu cratima ai dat bataie de cap unor agramati, pot sa pun pariu :))
    Oricum a fos amuzant. SPer sa va aduca Mosu’ multe cadouri si poti sa mai lenevesti putin ca nu-i musai sa te epuizezi de sarbatori. Asa zic, na! 🙂 Te pup!

    • Merci! :)) Chiar numi pasa ca uite…..tot numi merge tasta! Nu am timp sa desfac tastatura.Sorry drajii mei!

  2. Ufff, tink3rbe11 draga, multe nu-mi merg si mie, inclusiv am probleme si cu blogul… sper ca toate sa le pot rezolva in cel mai scurt timp posibil.

    Ma bucur nespus de mult pentru tine, pentru voi ca aveti serbare…. foarte emotionant moment, in prezenta Mosului, care vine an de an. Sunt convinsa ca ati fost cuminti si o sa aduca multa daruri.
    O seara minunata iti doresc, tink3rbe11 draga! 🙂

    • 🙂 Multumesc pentru prezenta ta constanta Stef!

Lasă un răspuns

