Skip to content

Ninge..

09/12/2012

…. de ieri…ninge , fulg dupa fulg se aseaza pe pamant….unul peste celalalt …strat si se aseaza.

Deja  ai mei copii au facut si ingerasi si bulgari, au si inghetat de frig ….este frumos afara…atat de frumos incat nu as vrea sa iese cumva soarele intr-una din zile si sa se topeasca totul .

Am lenevit astazi…ca niciodata…am lenevit …

Nu m-am gandit la nimeni si la nimic….mi-a fost atat de lene incat nici cu ei afara nu am vrut sa ies….ninge…si va ninge si maine…sa ninga..

270103_500773393287795_1627970121_n

3 comentarii
  1. Stefania permalink

    Si la noi ninge! Am iesit si eu si e atat de placut afara,… o atmosfera atat de emotionanta… iar cand am vazut copilasii cum se joaca cu zapada si cat de veseli sunt asa, pur si simplu mi-au incantat sufletul! Acum mi imaginez pe micutii tai cat de veseli sunt ca ninge!
    O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, draga tink3rbe11! 🙂

    • Asa este…2 zile nu am scoso din zapada.Sper sa nu raceasca!
      O seara minunata!

  2. De abia astept sa ninga si in Bucuresti. De abia astept Craciunul. 😀

Lasă un răspuns

