Skip to content

La multi ani tuturor romanilor!

01/12/2012

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxz58uV5-xtYwn9_GmZWHhG0h8bma30Ix_QtUNIaD6l_dD5tFDZEXOBQNt

Mami cat mai este pana incepe Craciunu…..de maine incepe iarna…..mai este o zi si vine Mosul…

Cam asa ma tine de o saptamana…a prins ea ceva de la gradi dar nu chiar asa de bine randuite.

A inceput …teoretic si iarna si podoabele de Craciun au cam prins viata prin magazine, a inceput „fugareala” premergatoare sarbatorilor , dar…mai intai de toate astazi este ziua ” fasolii cu carnati” , mancarea traditionala romaneasca.

Nu am timp de stat si facul alte adaosuri ca ma astepta…fasolea!

La multi ani Romania, romani si ….sa petrecem bine! 🙂

6 comentarii
  1. la multi ani si tie!
    ai mancat traditionala fasole cu carnat? 🙂

    • Daaaaaaaaaaaaa facuta de mine!!

  2. La multi ani!, tink3rbe11 draga mea!
    Doamne, mitica ta este o scumpete, cred ca abia asteapta sa vina Mosu!
    O zi minunata, draga mea tink3rbe11 ! 🙂

    • Deja i-am scris lui Mosu` bani sa aiba! 🙂

      • O sa aibe, cu certitudine, draga mea tink3rbe11 !
        Iti marturisesc ceva, asa dragi imi sunt micutii cand ii intalnesc in oricare loc, pe strada sau magazine si ii aud vorbind de Mosu’! Si-si spun dorintele… atata imi sunt de dragi de nu-ti poti imagina! As vrea sa pot sa le dau tuturor cate un mic cadou! Dragii de ei!
        Te imbratisez cu mult drag, tink3rbe11!
        O noapte linistita iti doresc! 🙂

        • Iti multumesc din suflet pentru urare.
          Stiu ce simti cand ii vezi cu cat patos iti spun ce isi doresc si cum ar trebui sa fie si mimica pe care o afiseaza, sunt…minnati!

Lasă un răspuns

