Skip to content

Ne dati sau nu ne dati?/!

31/10/2012

 Am avut parte asta seara de aceasta intrebare….in prima faza am fost destul de surprinsa…apoi incurcata apoi…amuzata .Mi-a picat apoi putin ” fata” cand a urmat completarea intrebariii ” dulciuri sau…bani” 😀

Am cativa ani la activ…dar pana astazi nu a mai sunat nimeni la usa de halloween .Mi-am cerut scuze desi…pentru ca nu aveam in casa ” de dat’ nimic pregatit pentru asa ceva …nemaiavand parte de…

Sunt singura care am refuzat a da…? bani!

Pana si fetita mea a protestat …nu se cere bani si nici nu se vine acuma cu ” ne dati ori nu ne dati” ca nu a venit Craciunul…….”

From → Cotidian, Despre mine

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

