Skip to content

e…toamna…tarzie dar e…toamna

24/10/2012

Desi pe alocuri mai gasesti pajisti cu iarba verde….copaci  cu frunze verzi si inca ” neruginite” …toamna este demult printre noi.

Priveam deunazi pe fereastra.Dealul inca este verde si-mi spuneam in sinea mea ….suntem in octombrie si inca mai am dealul meu cu iarba verde, salciile care parca nu vor sa renunte la culoarea vioaie purtata luni la rand….dar privirea imi coboara si  ma trezesc cu o pata imensa de galben ruginiu….nucul nu mai este verde…cand a ingalbenit oare? 

Atat de luata sunt de toate si parca totul se desfasoara in asa fel  incat sa nu-mi dau seama de cate se mai intampla in jurul meu .Nu am avut timp sa vad ca nucul  a primit toamna cu bratele deschise ….am deschis ferestra de atatea ori si nu am vazut….oare am si orbit?…

E….toamna …tarzie spun eu ….liliacul sefei mele a inflorit a 3-a oara .Nu-s multe buchetele dar…a inflorit.O sa trebuiasca intr-adevar sa renuntam la bulgarii de zapada in timp? 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

5 comentarii
  1. 🙂
    E toamnă, da. Și oricât aș insista că o urăsc…trebuie să recunosc că e tare frumoasă!
    🙂

    • Asa este…frumoasa!

  2. a fost o toamna calda si lunga dara cum padurea e scaldata in culorile toamnei 🙂

    • Si padurea si orasul/…

  3. Stefania permalink

    Asa este si pe la noi, tink3rbe11 draga! Cred ca este tare frumos liliacul sefei tale. Eu am vazut zilele acestea, Magnolia inflorita pentru a doua oara!
    O seara minunata iti doresc, draga tink3rbe11, cu mult drag! 🙂

Lasă un răspuns

