Skip to content

ok! #….de toamna!

06/10/2012

 Am o vesnica problema cu titlurile.Mi-e lene, mi-e greu si mereu fara inspiratie ….ma arunc rapid in bratele lui # si pun ce este sau ce ar urma, numai, numai sa ascund titlul care ar trebui sa fie…altul.

Am lipsit un timp….mai mult sau mai putin indelungat.Mie mi s-a parut destul de mult timp.Am umplut timpul cu diferite activitati….clasice, normale …agitate si necesare.

Am fandat putin cu mobila prin casa in cautarea unui spatiu in care sa pot respira mai bine.Nu l-am gasit dar am mai schimbat look-ul.M-am jucat cu pensula incercand sa pictez ceva care sa ma linisteasca, ceva care sa nu exprime (ca de obicei), ceea ce simt sau starile mele.Am lucrat in echipa in speranta ca amestecul de idei sa scoata la interval altceva decat as fi vrut eu.Am pictat putin peretii si am respirat prospetimea emanata la final.

Am obosit intr-un sfarsit si m-am oprit caci…terminasem.

Am reintrat in rutina …..o seara minunata …mi-a fost dor de voi….  🙂

7 comentarii
  1. intotdeauna cand lipsesc o perioada mai indelungata, mereu am grija sa ma stabilizez si parca nimic nu imi iese. Eu m am tot mutat cu blogul, de frica parca sau nu stiu cum. Ideea e ca niciodata nu o sa pot sa renunt la ceea ce imi place sa revin mereu si sa ma descarc emoional aici unde sufletul mereu se deschide nefiresc de mult si e apreciat pentru ce e in interor nu in exterior.
    Ma bucur ca te-ai intors. Mi-a fost dor. Nu degeaba te citesc de ani.. 🙂
    O seara buna !

    • tink3rbe11 permalink

      Iti multumesc ca esti si ca revii ! >:D<

  2. si noua de tine 🙂

  3. Stefania permalink

    Si mie mi-a fost dor de tine, tink3rbe11 draga! Bine ca ai terminat cu aranjatul si poate ne intalnim mai des.
    O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, cu mult drag! 🙂

  4. Rânduri simple, gânduri şi mai simple. Îmi place cum scrii, îmi place simplitatea ta. 🙂

    http://lirici.wordpress.com/2012/10/07/stenahoria-toamnei/

    • Iti multumesc! Nu stiu sa scriu altfel.

      • Mă bucur, îmi plac sufletele simple. 🙂

Lasă un răspuns

