Skip to content

O rugaminte…un gest…

12/09/2012

 Nu pot spune multe despre…probabil nici nu se gasesc multe cuvinte despre….probabil ca sunt dar in fata momentului ,cuvintele pier..

Asta seara, am primit un telefon de la una dintre matusile sotului meu, nimic deosebit pana aici.Matusa care o apreciez si eu si sotul.Matusa care a aflat acum 2 luni ca are cancer la san si care deja face fizioterapie….oricum, detaliile nu-si au rostul.Jena face sa nu intrebi prea multe desi ea pare destul de degajata, dovedind faptul ca stie cum sa-si stapaneasca emotiile si probabil ajungand in situatia respectiva ….te impaci oarecum cu ideea ca….este …..

Rugamintea era simpla in format dar complexa de fapt.De nerefuzat de altfel.De aici si titlul…o rugaminte …un gest …” te-am sunat mai intai pe tine sa vad daca tu esti de acord si apoi sa vorbesti si cu sotul si daca puteti…si sunteti liberi vineri…si cum sa spun…voiam sa va rog daca vreti sa donati sange pentru mine , pentru Cluj”…..Inevitabil a urmat un da fara dubii si fara ezitari….nemaigandind daca…sau cum sau ce….

Mama mea , s-a operat cand eu nu venisem inca pe lume, de un inceput de cancer la san.Norocul ei au fost acele controale care se faceau am inteles destul de des la femei si acel sef pe care l-a avut si a ajutat-o , a dus-o practic cu avionul pana in capitala , a contactat un medic si a  operat-o.Pe banii lui.

Toata chestia asta la un momendat m-a blocat…..si m-am gandit ca daca apare ceva in analize….oare cum as reactiona?!

Desi pare haioasa intrebarea sotul meu m-a intrebat ” crezi ca ai de unde dona juma de kg de sange?”Mai poti merge dupa?

8 comentarii
  1. uhh.. cam departe clujul..

  2. Rugamintea era simpla in format dar complexa de fapt.De nerefuzat de altfel.De aici si titlul…o rugaminte …un gest …” te-am sunat mai intai pe tine sa vad daca tu esti de acord si apoi sa vorbesti si cu sotul si daca puteti…si sunteti liberi vineri…si cum sa spun…voiam sa va rog daca vreti sa donati sange pentru mine , pentru Cluj”…..Inevitabil a urmat un da fara dubii si fara ezitari….nemaigandind daca…sau cum sau ce….

  3. ce grupa de sange? unde se face donarea:? la cluj?

    • Noi am donat aici in oras, nu conteaza unde donezi , numai ca am specificat ca pentru ea.Trebuie sa intruneasca un numar de donatori .Operatia o va face la Cluj.
      Mi-a spus astazi ca a intrunit numarul spus de doctor.Sangele donat de noi nu merge cu ea, ramane in baza de sange.Cantitativ ea trebuia sa aduca .

  4. multa sanatate! trebuie sa indeplinesti anumite conditii ca sa poti dona, tb sa fii perfect sanatos, din pacate eu nu indeplinesc anumite conditii pt ca altfel as dona, chiar mi-ar placea sa fac un asemenea gest 🙂

    • La prima vedere asistenta a cam avut dubii in legatura cu mine.Ma albisem(prima mea donare) si era cam sceptica dar la o analiza a principalelor elemente sangvine(au recoltat intai proba si apoi au hotarat), nu a mai spus nimic.Sunt sanatoasa si a mers repede.

  5. Imi pare sincer rau pentru matusa ta, tink3rbe11 draga! Bunul Dumnezeu sa-o aibe in paza pe matusa voastra si sa-i de-a multa sanatate, iar voua putere de-a o putea ajuta!

    Si eu am trecut prin astfel de experiente. Cineva, din familia mea avea nevoie de, AB negativ, doua flacoane. Nimeni din familie nu l-am putut ajuta, nimeni nu avea grupa compatibila cu a lui. Dupa un singur telefon pe care l-am dat unei colege, nu pentru ai cere ajutorul, insa printre discutii i-am vorbit despre tristetea mea, iar dupa doua ore m-a sunat ea. I-a vorbit baiatului ei, elev in clasa a XII-a, iar el i-a contactat pe toti colegii lui, iar a doua zi, dimineata, in fata centrului de recoltare, unde am mers sa-i intalnesc au venit 18 baieti, pentru o cauza nobila. Am plans cand i-am vazut. Le sunt recunoscatoare, pentru gestul lor nobil!
    O noapte linistita iti doresc, tink3rbe11 draga. Domnul fie cu voi!

    • Astazi am fot si am donat si eu si sotul
      Intr-adevar induiosatoare povestea ta….si eu as fi reactionat la fel la vederea acelor baieti.
      Multumim de urari.Merge la operatie….fiecare spera intr-o sansa.

Lasă un răspuns

