Skip to content

O nominalizare cu leapsa!

15/08/2012

 N-am mai participat demulta vreme la o leapsa ….nu la una atat de ampla.

Nominalizarea mi-a facut-o Pinkela , si-i multumesc pentru nominalizare.Sper din suflet sa respect toate regulile jocului , mai ales ca are una  la care eu am abtineri: „2. Spune 11 lucruri despre tine”.Este greu sa spun despre mine …nu ma prea pricep si nici nu prea imi place.Dar…asta este! O sa imi dau silinta sa reusesc.

Mai intai de toate sa vedem regulile jocului:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi

4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i

6. Nu da tag-ul inapoi!

Deci , sa incepem:      

1.  

2. Cele 11 lucruri despre mine ..

Pai … 1.Sunt rea , ‘ cea mai rea mami din lume” cum spun copii mei 

             2.Sunt directa si sincera (uneori frapant de sincera si de directa)

             3.Sunt un foarte bun ascultator si un prost orator

             4. Nu am prea multe vicii , ba chiar nu am ce numara

             5. Ador muzica si cartile

             6. Uit foarte mult si foarte repede 

             7.Imi place sa ma plimb si sa privesc oamenii 

            8. Sunt modestă , simplă , feminină

            9.Uneori sunt naiva

         10.Iert mult prea repede si uit( am si exceptii)

        11.Sunt prea ingaduitoare si cuminte

3.Raspunsul la intrebarile adresate de Pinkela:

1. Ce zodie esti? Ai fi vrut sa fii alta zodie?

Sunt varsator si mi-e bine .Nu stiu daca mi s-ar potrivi o alta zodie sau cum  mi-ar fi cu alta.Nici nu stiu cat conteaza!

2. Ce ai schimba la tine/Ce nu-ti place la tine? (fizic)

Tinand cont ca sunt femeie…as schimba multe.Dar tinand cont ca sunt om …ma multumesc asa cum sunt si ca sunt bine sanatoasa!

3. In ce domeniu lucrezi? Este domeniul in care vrei sa iti faci o cariera?

Domeniul in care lucrez acum nu tine de cariera.Nu este domeniul meu ci unul adoptat de criza si de nevoile familiei.

4. Care a fost cel mai nebunesc lucru facut din dragoste?

Faptul ca am trecut cu vederea unele lucruri…au fost nebunesti!

5. Ti-ai inselat vreodata partenerul/partenera?

Inca nu….desi ispite sunt , motive gasesti la orice colt de gand , dar…

6. Regreti ca…

Nu m-am desteptat mai de tanara , ca nu mi-am dat  ocazia sa-mi traiesc tineretea, ca nu pot face mai multe pentru ai mei si familia mea, ca…atat de multe avem incat suna a osanda!

7. Ce ai fi in stare sa faci pentru sufletul tau pereche?

Orice, atata timp cat ma respecta pentru ceea ce sunt si ce fac.

8. Ai vrea, ca macar pentru o zi, sa poti ‘auzi’ ce gandesc oamenii? Sau macar cei apropiati?

As vrea …si nu doar pentru o zi….mai des asa! 🙂

9. Daca ar fi sa joci intr-un film cine ai vrea sa fii: personajul bun sau cel rau?

Cel bun si nu prea principal.

10. Ce ai alege: bogat dar nefericit sau sarac dar fericit?

Sarac si fericit.Micile bucurii de care avem parte ” saracacioase” cum spun cei bogati , fac de zece ori mai mult decat orice alta achizitie, distractie sau mai stiu eu ce!

11. Pentru fete: Te-ai casatori cu cineva cu numele de familie: Cotoroanta, Zbarcitu sau Sonat?

Cred ca da! Sonat mi-ar place!  :))

Si acum sa incerc sa formulez un pachet de 11 intrebari…grea treaba! dar mai greu o sa fie cu cei 11 nominalizati…

1. Care este cea mai draga amintire?

2.Spune un loc favorit din orasul tau.

3.Cat de mult te influenteaza criticile celorlalti?

4.Ce nota ti-ai acorda de la 1 la 10 ?

5.Ce parere ai despre tatuaje?Daca ti-ai face unul , care ar fi?

6.Care este visul cel mai indepartat?

7.Crezi in coincidente?

8.Ce ai dori sa revezi , sa faci, undeva in viitorul apropiat?

9.Ce ai alege intre carti si muzica?

10.Ti-ai dori sa fii altceva decat roman?

11.Iti plac lepsele?

Acum vine partea cu adevarat grea caci , nu prea am cui pasa leapsa! Dar….o sa incerc :DagathaDespresufletulmeuFatadinvisLillyLiquoriceEllenaRedskyRokssana ,SonyaredGiulia, Amoreea

6 comentarii
  1. 1. Care este cea mai draga amintire?
    Aici m-ai prins- chiar nu stiu, sunt multe amintiri care mi-s dragi, poate cea mai recenta e ziua de ieri care am petrecut-o cu cei dragi si in care mi-am simtit sufletul cum tresare.

    2.Spune un loc favorit din orasul tau.
    Imi place foarte mult Centrul, Parcul Mare, Cetatuia, tot Clujul mi-e drag dar poate cel mai de suflet loc e Catedrala.

    3.Cat de mult te influenteaza criticile celorlalti?
    Uneori trec pe langa mine nici nu ma ating, alteori ma afecteaza asa de mult ca-mi vine sa plang, depinde de starea mea, sau de cat de aspra e critica si cat de vinovata ma simt.

    4.Ce nota ti-ai acorda de la 1 la 10 ?
    10

    5.Ce parere ai despre tatuaje?Daca ti-ai face unul , care ar fi?
    in liceu mi-as fi facut, acum mi-a trecut, dar daca ar fi sa-mi tatuez ceva mi-as face un fluture pe glezna.

    6.Care este visul cel mai indepartat?
    Visele si visurile imi sunt mereu aproape, acum depinde de destin daca si cand se vor indeplini.

    7.Crezi in coincidente?
    da.

    8.Ce ai dori sa revezi , sa faci, undeva in viitorul apropiat?
    un loc unde este apa si e cald

    9.Ce ai alege intre carti si muzica?
    muzica

    10.Ti-ai dori sa fii altceva decat roman?
    nu

    11.Iti plac lepsele?
    da

    • Multumesc Lilly!!!

  2. Multumesc tare mult pentru raspunsuri. 🙂 Ma simt de parca am fi iesit la o cafea (suc, ca nu beau cafea) impreuna. O seara minunata sa ai! 🙂

    • Iti multumesc pentru cuvinte…esti o draguta , tare! O seara minunata si tie! 🙂

  3. maine o sa-ti raspund aici la intrebari pt ca am mai facut leapsa asta dar intrebarile tale sunt faine si vreau sa raspund 🙂

    • Multumesc Lilly! :-*

Lasă un răspuns

