Skip to content

….leg…a….tu….uri…

03/08/2012

Am inceput sa scriu ,dar tot nu am ideea de titlu, asa ca…mai incerc cateva idei si tot degeaba…radio canta si cum ” vara nu dorm ” decat foarte putin si agitat  ,  ziua se umple repede de oboseala si stresul daca nu apare de undeva din jur il gasesc sigur prin vecini , …incerc altceva si dau peste amintiri iar  in incercarea de a le alunga, realizez ca ” fara el ” unele zile nu sunt chiar asa cum mi-as dori ,ca am incercat sa ajung departe de tot si toate dar intrebarea a ramas ” cat de departe” ?

Am incercat sa spun „ bun ramas”, sa las totul in urma si sa o iau de la inceput.Nu chiar de la inceput dar ….macar sa merg mai departe.E greu….nu ma pricep…prima abatere ….prima esuare….primul zbor…ultima mea frontiera la care sigur nu mai ajung vreodata.Se poate sa ma insel!

Am fost mereu ingaduitoare, blanda, intelegatoare, naturala si ….eu! Asa cum stiu si cum sunt.Am spus si spun mereu ca sunt ” diferita” , si ca nu suport sa fiu calcata in picioare pe fata si mintita  adeseori mai bine ….lasa „decat sa minti” adeseori si sa vad asta ……” mai bine pleci si ne oprim….” dar cum se opreste un tren fara frane?!

Mi-ai replicat intr-un moment de impas , in speranta ca asta iti va fi de ajutor ca dragostea se face ” minim doi ” , dar sincer nu a contat…nu era ceva ce nu stiam…..cate as mai spune insa cuvintele se pierd in eter pe frontiera internetului.

6 comentarii
  1. esti foarte talentata, a iesit un superarticol 🙂 melancolia asta nu e chiar the best dar legaturile sunt the best!

    • Sarumana! Ma bucur ca ti-a placut!!!

  2. Ce frumos ai legat melodiile de trairi. O noapte frumoasa!

    • Multumesc!! 🙂

  3. Stefania permalink

    Mi-au placut mult legaturile, dintre starea ta, cuvinte si melodiile pe care le-ai ales, chiar daca se simte o unda de tristete in gandurile asternute aici.
    O seara minunata iti doresc, tink3rbe11 draga! 🙂

    • Multumesc Stef! Am avut o …o melancolie sa-i spun asa , am profitat de ea si am luat-o drept muza! Un week-end minunat sa ai!

Lasă un răspuns

