Skip to content

# de…distractie

01/08/2012

O sa fac o mica incursiune intre postarile legate de concediu si traseele acestuia, si o sa scriu putin despre cei 15 ani de Avon si 16 ani de Hi-Q petrecute la Galeria Piatra Neamt.

Stiu ca poate unii or sa ma judece, altii or sa ma condamne …altii or sa zambeasca doar…am fost aseara la concertul dat de catre Avon cu ocazia sarbatoririi celor 15 ani pe piata . 

A fost doar o ora de cantec , dans ( eu nu am dansat) , distractie si ceva emotie si amintiri pentru toti, inclusiv si pentru  cei de la Hi-Q, caci ieri au implinit 16 ani de cand sunt o formatie.Cu Dana Nalbaru au inceput …au suferit transformari in ceea ce priveste trupa si vocea feminina ca in final sa revina la formatia initiala.Nimic nu se compara cu Dana .Trupa are farmecul ei cu Dana.Parerile fiecaruia sunt impartite , insa eu…o tin pe a mea.

As fi vrut sa pot posta aici …ultima melodie aleasa de ei ca final …”Gasca mea” dar inceputa intr-un alt format , mai lent, in care au tinut pe rand cateva cuvinte de multumire publicului ca au fost alaturi de ei in cei 16 ani.As fi vrut sa fi vazut si voi emotiile Danei care oricat s-a chinuit ea sa si le ascunda sunt gesturi care tradeaza si cum femeia este renumita pentru cel de-al 6-lea simt …pot spune ca s-a simti.

Intotdeauna mi-a placut Hi-Q..felul lor natural fi de a fi si muzica pe care o lanseaza… La multi ani impreuna Hi-Q si  La multi ani Avon si multumim pentru seara minunata.Pacat ca vremea nu ne-a permis sa avem parte de adevaratul concert in Strandul Tineretului…in aer liber altfel este !

 

6 comentarii
  1. # de…distractie Tink3rbe11's Blog has been saved as a favorite :), I like your blog!

    • Oh! Thank You!! 🙂

  2. Mie, imi place foarte mult Hi-Q , si ma bucur mult pentru tine, draga tink3rbe11, ca ti s-a ivit aceasta ocazie de-ai revedea la cea aniversar. Danei Nalbaru, are o voce exceptionala. Imi place foarte mult.
    O seara minunata iti doresc, draga tink3rbe11! 🙂

    • Asa ete Stef! Multumesc si o seara minunata iti doresc!

  3. si mie imi place foarte mult Hi-Q , vocea Danei Nalbaru e deosebita 🙂

    • 🙂 Ma bucur ca si tie iti place…!!

Lasă un răspuns

