Skip to content

# de vacanta 4

31/07/2012

Probabil va fi printre ultimele postari legate de vacanta de 2 saptamani de anul asta.A fost un concediu plimbat .

Punctul final din vacanta in partea de jos a tarii, a fost Delta Dunarii.Nu am fost decat pe 4-5 canale, dar am vazut din cate am inteles de la cineva, ca am ajuns, in locuri in care nu prea se intra.Ce-i drept ne-am si inpotmolit si a trebuit sa o luam la vasla dar a fost….unic.

Pacat a fost, ca aparatele foto s-au dovedit a fi inutile, caci obiectivul slab a ceea ce detinem pe bani multi , nu a ajuns acolo unde am fi vrut noi.Si ca sa fie bine al meu s-a descarcat (bateria) iar celalalt a avut memoria full.

Dar…ceva imagini tot am luat de acolo …cat am avut.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comentarii
  1. Hello, this is actually a great article. You receive my vote for # de vacanta 4 Tink3rbe11's Blog and I am going to bookmark your blog now.

    • I’m glad you liked my article.You are welcome anytime. 🙂

  2. Ce frumosi era nufarul. Vreau si eu in Delta! Chit ca ma mananca tantarii.

    • Se merita! 🙂

  3. Foarte frumoase imaginile. Nu am fost încă prin Deltă, dar trebuie neapărat să o fac. V-au chinuit țânțarii, așa cum s-au plâns mulți din cei care au fost pe acolo?

    • Nu prea!

Lasă un răspuns

