Skip to content

# de vacanta 2

29/07/2012

Am stat 7 zile la mare.Destul zic eu….dupa 7 zile incepi sa te plictisesti.Doar daca iti permiti atat de mult incat sa nu mergi la plaja zilnic si sa te plimbi mai mult, sa te petreci..dar asta apartine de…cei tineri.

Am mers doua dimineti la rasaritul  soarelui si mi-am baut cafeaua la nisipul udat da valuri , langa pescarusi si razele timide ale soarelui de dimineata.A fost frumos….cald ….unic.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am facut poze , baietii au facut si baie , am ras….marea ne-a mangaiat talpile si ne-a invitat in spuma valurilor ce se conturau in larg.

7 comentarii
  1. Superbe imagini! Pare că a fost o ieșire pe litoral foarte reușită!

    • Multumesc! Da…pacat ca nu au fost mai multe.

  2. Tare frumoase imaginile, tink3rbe11 draga. O singura data, am prins si eu rasaritul soarelui, la mare, in rest ma trezeam mai tarziu. Un moment unic de care mereu imi amintesc mereu, cu mult drag!
    Te imbratisez cu mult drag! O noapte magica iti doresc, draga tink3rbe11! 🙂

  3. Mi-am adus aminte de vacanta mea… 😀 Foarte frumoase imaginile! 🙂

    • Multumesc!

  4. hei! tocmai ce m-am intors si eu….
    🙂

    • 🙂

Lasă un răspuns

