Skip to content

#.. de canicula 3

09/07/2012

S-a innourat …a 2-a tentativa….vantul isi face putin de treaba , dar nu cine stie ce…!

S-a mai innourat si ieri si astazi inca odata…a si tunat chiar!

Degeaba….n-a curs un strop.

Cerul nu mai are picuri de ploaie eu nu mai am nici lacrimi de un an de zile.

Macar sper sa ploua 5 minute…macar atat, cat sa racoreasca atmosfera, sa ude praful de pe jos si sa ne mai tragem sufletul …

Ador mirosul de asfalt incins  stropit de ploaie vara, imi place mirosul ploii….vara.

Sper ca totusi sa se indure Doamne si sa ne racoreasca!

Si nu…nu poti sa ma suni un minut! Nu mai poti…

5 comentarii
  1. Pe canicula asta, o ploaie, mai domoala, este binevenita, chiar mi-ar place sa alerg sau macar sa ma plimb prin ploaie…

  2. si eu am asteptat azi ploaia, dar nu a venit 🙂

  3. 🙂
    Eh…câte ar fi de spus…
    Nici aici nu plouă…

    • Eh….eu am avut parte de cativa stropi..

      • 🙂

Lasă un răspuns

