Skip to content

Politica ….# de canicula2

06/07/2012

 Privim, asteptam…citim, cautam…intrebam, comparam…sincer m-am saturat ! De doua zile toata lumea vorbeste numai despsre politica, pana si pustimea dezbate.

Nici stirile nu s-au terminat inca, inca se asteapta decapitarea….

Ma lasa rece , deja atata politica incat mi-e sila.Oricum pe mine nu ma incalzeste cu nimic daca ramane sau daca pleaca.Nu ma aleg cu nimic in plus sau minus…oricare va veni va trebui lasat ” sa invete sa fure” …mneee

Din cauza caldurii am sarit santul in curtea politicii si eu nu ma pricep la asa  ceva.

E vineri …deja e seara …vine un week-end in care mi-am propus sa fiu cuminte pe acasa (  nu promit sa ma tin de propunere…e tare greu).Mai am o saptamana si mi se pare a fi o vesnicie pana vinerea viitoare.Sunt precum un copil…mai ceva decat copii mei.

4 comentarii
  1. Nici eu nu mai suport acest circ politic… Si, ca si tine, si eu astept cu nerabdare sa plec in vacanta 😀

    • Distractie placuta si tie!!!! 🙂

  2. Oh, draga mea tink3rbe11, in ce priveste politica sunt in asentimentul tau. Pur si simplu mi-e lehamite de tot ceea ce fac politicienii nostri! Exista alte mii de prioritati si ei joaca cea mai mediocra piesa de teatru. E tulburator ce se intampla acum.

    Cred ca esti foarte nerabdatoare sa ajungi la mare, impreuna cu copilasii tai… ma bucur pentru tine ca o sa ai o vacanta de vis, impreuna cu ei.
    O noapte linistita iti doresc, tink3rbe11! 🙂

    • Te-am gasit in spam…norocul a fost ca trec cu vederea prin ele .
      Se joaca de-a pisica si soarecele,dar eu ma consider mult prea mica pentru asa ceva.
      Asa este Stef…astept cu nerabdare sa treca si saptamana aceasta si sa las in urma pana si faptul ca…tara nu are conducator(cea mai minima grija a mea de fapt. Un sfarsit de saptamana minunat iti doresc!! )

Lasă un răspuns

