Skip to content

# de vara

24/06/2012

 A trecut…cat? o saptamana? mai bine de atat?….am obosit…acum pe bune!

Nu-mi mai ajung secundele sa termin ce am de spus…minutele sa termin ce am de facut…orele sa ma mai si gandesc la altele …zilele ….zilele!

N-am mai scris…desi intru cate putin si rar, nu am mai avut timp  de scris…am avut o saptamana pusa pe fuga.O saptamana caniculara in care ne-am topit practic la soare , o saptamana de repetitii la dansuri terminate cu un concurs ” Tinerete Fara Batranete” si cu un loc trei pe podium….oricum…am intrat teoretic in vacanta .

Mai am putin si vine scurtul concediu …scurt ..numai 2 saptamani, din care o saptamana va fi pe litoral.Sa uit de toate…de servici , de dans, de casa, de batranete si stres, de tine si de mine si de tot.

M-am tinut departe de impulsuri… departe de tine ….daca ai sti….

Astazi pentru linistea mintii am mai vizitat un loc (desi il vizitez mai des decat altele)                               

                    Pentru cei care nu stiu este vorba despre Manastirea Bistrita .  
 

 

 

Si daca vremea a tinut astazi cu noi si ne-a oferit o zi nici calduroasa si nici plina de ploaie , ne-am permis o mica plimbare …ca sa ne relaxam.                                                                  


                                                                                                                                                         

A mai trecut o saptamana….si o sa mai treaca inca una…si inca una…si inca…. O seara minunata va doresc si o saptamana….hmmm cum o vreti voi sa fie!

7 comentarii
  1. lovely

    • Merci!

  2. desi uneori am impresia ca nu fac mare lucru timpul trece mult prea repede, nimic numai e cum era 😀
    o saptamana frumoasa si tie! 🙂

  3. Felicitari pentru premiu. 🙂 Ai dreptate… timpul trece cu o viteza ametitoare. Maine insa, avem un nou inceput! O saptamana linistita si placuta 🙂

    • Multumesc mult!!!

  4. In primul rand, te felicit, tink3rbe11 draga, pentru premiul de la concursul de dans, al micutei tale printese si iti doresc sa iti aduca numai bucurii. Ma bucur atat de mult pentru voi.
    Foarte frumos ti-ai petrecut ziua de astazi… transmit foarte multa emotie, imaginile de la Manastirea Bistrita si iti multumesc foarte mult pentru ca ai impartasit atata frumusete si bucuria ta.
    Eu iti doresc o seara minunata, racoroasa si un start bun in saptamana care acusica bate la usa, tink3rbe11 draga ! 🙂

    • Multumesc Stef! Tare repede bate la usa inceputul de saptamana!

Lasă un răspuns

