Skip to content

…pierderea de memorie este …normala…

24/05/2012

Este  o fraza scoasa dintr-un context …..acest normal , mie mi se pare anormal la 35 de ani.

Poate psihicul meu nu vrea sa recunoasca (inca) , imbatranirea….poate ” eu” nu vreau sa ma dau batuta , insa….ziua de ieri m-a pus pe ganduri tare de tot.

Este a 2-a zi ,dupa idiotenia facuta si inca nu mi-am revenit pe deplin.Probabil ca nici nu imi voi reveni prea curand.Gandesc eu ,ca nici nu voi uita prea curand.Probabil de fiecare data cand o sa-mi revad sefa, imi voi reaminti ca sunt idioata sau chiar am o problema.

Pe scurt: am facut o intelegere cu ea, dar la un momendat , am avut emotii si am uitat practic intelegerea facuta.Am uitat pana si seria de buletin si CNP-ul.Ceea ce eu nu uit de regula.

Acuma…ca am uitat e omeneste.Din cauza emotiei , dar…nu era un moment propice pentru asa ceva.

Nu pot descrie cum sunt din cauza ca am dezamagit…a fost si este temerea mea cea mai mare …de asa ceva m-am ferit mereu…sa nu dezamagesc pe nimeni si am facut-o !

Pana si ea incearca sa ma linisteasca (tot pe mine) , si colegele , dar sentimentul de vinovatie, constiinta si dezamagirea mea fata de mine ma doboara.Sa ajungi sa realizezi, ca nu poti avea baza pe tine insuti …este greu de suportat.

Eu…cea viteaza …acum sunt slaba si cazuta.

Se spune ca „Imbatranirea normala afecteaza abilitatile cognitive in diverse moduri. Modalitatea de asimilare a informatiilor va incetini si capacitatea unei persoane de a efectua sarcini specifice. Psihologii se refera la acest lucru ca viteza de prelucrare a informatiilor a unui om.”

Am ajuns sa ma intreb incotro ma indrept …si peste 10 ani voi avea cumva  Alzheimer?

Probabil ca nu …probabil ca da…probabil este ceva normal ….dar cel mai sigur este ca nu-mi voi mai lua angajamente fata de nimeni si nimic caci nu pot indeplini.

Trist…dar adevarat!

From → Despre mine

14 comentarii
  1. clopotel, trebuie sa inveti sa te ierti. se poate intampla oricui sa dezamageasca, sa rateze ceva, sa uite, sa nu poata tine ce a promis. daca nu devine un obicei, daca uitarile nu-s permanente si deranjante, eu zic ca e doar stres sau o idee care te obsedeaza si-ti micsoreaza randamentul.
    si sefa ta si cei din jur au realizat ca nu ai facut intentionat si presupun ca nu te cinosc de ieri. e nevoie de mult mai multe pt a-ti pierde increderea intr-un om. :*

    • Multumesc pentru cuvinte… 🙂

      • oricand ai nevoie de-un umar, da-mi de stire 😉

  2. hehehe, draga mea, este nevoie să-ți amintesc o postare de-a mea ca să vezi că se poate și mai rău?? :-)))
    Șefa a înțeles? Ați remediat situația? asta contează în final.
    Uneori ești prea dură cu tine.

    • Da…a rezolvat situatia chiar in minutele urmatoare insa eu am ramas cu sechele….in ce hal am ajuns!!

  3. si mie mi se intampla asa ceva si ma gandesc ca poate o sa am boala aia urata 😀

  4. Ma regasesc perfect in articolul tau. Cea mai mare dezamagire o simt cand gresesc eu, cand imi dau seama ca Eu, cea mare si tare, dau kicks…Dar asa cum au spus si predecesoarele mele: e uman sa gresim. Important e sa invatam din greseli si sa folosim reminderele de pe telefoane :)).

    • Deja le folosesc dar sunt unele care nu le poti pune pe reminder!

      • Ai perfecta dreptate, dar macar o parte s-o ai ‘asigurata’. 🙂

  5. Stefania permalink

    O, tink3rbe11 draga. creierul nostru stocheaza atat de multa informatie, incat uneori, mai da si el, saracutul erori. Ce sa facem? Suntem oameni. Gresim, reparam greseala si mergem inainte. E uman ce ni se-ntampla.
    Si eu ma intristez si sufar cand dezamagesc pe cineva sau cand ma dezamadesc pe mine insumi. Si sper sa nu mi se-ntample prea des.
    O seara minunata iti doresc, tink3rbe11. 🙂

    • Iti multumesc pentru cuvinte Stef! 🙂 O seara minunata si tie!

      • Stefania permalink

        Esti un om deosebit, tink3rbe11 draga! Fii binecuvatata cu o viata frumoasa! 🙂

  6. sa nu gandim totusi asa de departe..
    nu imbatranesti deloc! la 35 de ani nu se poate numii batranete!!
    esti tanara, in floarea varstei si pana la urma e omeneste sa mai gresesti…

    • era vorba de imbatranirea creierului…

Lasă un răspuns

