Skip to content

Ploua

22/05/2012

Pic..poc…buuummm…furtuna…ploua de rupe!

Aud cum canta stropii de ploaie la pervaz…desi de regula nu ajung pana acolo din cauza stresinii lungi…acum au ajuns…

Ploua de 5 minunte si danseaza acoperisul blocului ,nu alta!

Fulgera de-mi lumneaza toata casa….waw ce fulgera mami!!Norocul meu ca nu bubuie ca ar fi tare sinistru.

2-3 secunde de liniste…ropotul trage aer in piept ca sa revina cu aceeasi forta iar…si iar…si iar…macar e noapte…

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

alo…buna dimineata…ce faci iubire….a sunat tare cunoscut in ureche astazi…

tacere…m-am blocat…ceva normal

………………………

mi-e dor de tine,stii?

tacere………

da…stiu ca si tie ti-e dor..

tacere….

………………………………………………………….

iar ploua….

cum se face ca eu nu stiu daca mi-e dor sau…nu!

5 comentarii
  1. ploaia asta e infernala, incepe sa ma deprime..

    • si nu este pe cale sa se termine…abia incepe..

      • cod portocalicu chiar…

  2. m-am obișnuit deja , a început să-mi placă :))

  3. Stefania permalink

    Saptamana trecuta, am avut si noi parte de furtuni zdravene, de credeai ca vine potopul… O noapte linistita iti doresc tink3rbe11 ! 🙂

Lasă un răspuns

