Skip to content

O amintire

13/05/2012

Din amintirea ce ieri am inviat
am incercat sa rascolesc cenusa,
dar suflul totul a-mprastiat
cand ai intrat tu ,deschizandu-mi usa.
Si am crezut ca este doar parere
vazand in locul meu pe-altcineva,
privirea-mi era muta de durere
nici n-ai vazut cat de mult suferea.
Cu chip de inger bland ea ma privea
si-mi folosea cuvantul …ca al ei,
iar zambetul care il arata
mie-mi era furat fara temei.
Poate-am lipsit prea mult din asta lume,
uitarea se asterne cu pasi iuti,
dar n-am sa cer sa reanvie timpul
ce a murit si ce-ai dorit sa uiti.

From → Poezie

9 comentarii
  1. o amintire… :X
    Să înțeleg că în ultima perioadă toți am avut un moment de insprație? ;;) :*

    • E veche! 🙂

      • 😮 da??

        • Da! 🙂 >:D<

          • :*

  2. Sa va fac cunostinta cu vocea imaginatie mele, care este acolo unde nu este si suna melodios chiar si in tipat de frustrare. Cand mintea nu-mi da combustibilul necesar sa rostesc cuvintele potrivite, privirea, expresia si gestul mi-e creion si-mi caricaturizeaza adevarul interior. Poti avea incredere in cuvintele mele incalcite, printre dinti mici si tociti, printre buzele subtiri, caci dezleg calm si rabdator orice intrebare mi-ai inoda. Caci orice nod de problema, mi-e impletitura splendida de lectie pentru viata, pentru viitor…ca un circar al vremi, colectionez funi din numere prestate (trairile mele, ca un numar de circ), iar incet, meticulos si calculat leg funie cu funie spre idealul pod de siguranta interioara. Desi tot timpul, in bataia vantului vieti asteia, se va balansa, sa ma trezeasca, sa ma distreze, sa ma testeze ( iar frica imi sopteste de fiecare data, “traieste”). Eu scriu, ma descriu de nu mai stiu de ma voi opri vreodata… Nu, n-am cum sa ma opresc… Continui sa avansez pe el, pe podul meu, asa cum il construiesc, asa si pasesc, atent, increzator si presarat cu putina visare ( alunec pe un vis sau altul, dar strang in pumn funia de sprijin cu fermitate ). Am cu mine sprijin, am cu mine culoare si am cu mine acel ceva care cand nu e ma doare ( my boo ). Urmeaza, pas cu pas, sa fiu mai sigur, mai hotarat, mai linistit in ce urmeaza sa fac… Inima si mintea, sa imi fie ca un argument simplu-pozitiv si decisiv, in tot cea ce sunt si reprezint…un baiat simplu…dar altfel!

  3. Vedeti voi, emotia si bucuria primirii si apoi purtarii unui tutu, transmise de la micuta la mama si apoi la mine, e ceea ce imi da aripi si ma face sa merg mai departe, pentru ca, in opinia mea, nimic nu poate fi mai pur, mai frumos si mai delicat, decat zambetul unui copil fericit.

  4. Stefania permalink

    Minunata poezia, tink3rbe11… foarte mult imi place. Iti multumesc mult ca ai impartasit cu noi.
    O duminica minunata iti doresc, tink3rbe11! 🙂

    • Eu , iti multumesc pentru cuvinte! O seara minunata!

Lasă un răspuns

