Skip to content

# de primavara…deja vara

10/05/2012

Si mi-a venit un dor nebun

pe-o buna dimineata,

nu te-am gasit ca sa iti spun

ca iarasi prindeam viata,

cum fluturii din crang sunt sus

iar eu in iarba verde,

cum tu incerci sa ma iubesti

si soarele ne vede…

….da, mi-a venit un dor nebun… si-al naibii ca eram in plina treaba… si-asa m-as fi oprit sa ma asez nitel si sa ma gandesc incotro o apuc.As fi vrut sa te aud ca oricum imaginea si chipul nu le-am uitat, daca erai aproape sigur mi-as fi calcat pe inima si ti-as fi cuprins in palme obrajii bucalati si te-as fi sarutat asa cum stiu eu…macar odata…te-as fi socat desigur dar cum surprizele iti plac  ar fi fost ceva …placut.

Caldura o fi de vina si bine ca s-a facut seara ca altfel…numai razna as umbla cu mintea…probabil.

Diferenta dintre noi doi?! am sa o spun alta data!

2 comentarii
  1. Multumesc mult Stef, am ascultat-o cu placere.

  2. Stefania permalink

    Foarte frumos, tink3rbe11 ! Uite gandurile tale, asternute aici m-au dus cu gandul la acesta melodie. O seara minunata iti doresc, tink3rbe11 draga! 🙂

Lasă un răspuns

