Skip to content

Primul pas …o posibilitate

28/04/2012

Astazi am primit invitatia de intrare in grupul celor care au terminat sc.generala (promotia  mea), am acceptat in prima faza, m-am bucurat in cea de-a doua , dupa cateva minute ….m-am simtit inferioara!

M-am intrebat apoi de ce?

Inca nu am gasit un raspuns.

Mi-a venit in minte posibilitatea unei reuniuni …se poarta…dar stiu ca asta se face mai mult in cadrul facultatilor.Poate am eu doar impresia.

De aici si sentimentul ala nelalocul lui.M-as simti …mica, neimportanta.Poate si din cauza ca eu am intrat in clasa lor, la un an dupa ce ei s-au cunoscut deja, in clasa a 6a .Asa am simtit eu, ca am fost primita mai putin de unii , ” sa fie” de altii si „bine’ de putini.

Acum dupa ani de zile, imi amintesc prima intrare in clasa si raceala m-a izbit si acum ca si atunci.Poate doar impresia mea de copil ” nou” in tot ce insemna oras.

Am privit cele cateva poze a catorva care au intrat in grup , unii seamana cu cei pe care ii stiu , altii s-au maturizat .Stiindu-i pe fiecare , mai mult sau mai putin…am retineri totusi.

Dar…poate ramane doar la stadiul de ” sa ne reamintim” pe facebook!

6 comentarii
  1. eu cred ca-ti faci probleme prea multe. esti ceea ce esti si punct! de ce să te simți inferioară și neimportantă?
    Uită-te în oglindă și fii tu cea care contează în emiterea unei păreri despre persoana ta.
    🙂

    • A fost o reactie de moment, m-am intrebat si eu de ce.Parerea mea e buna de ceva timp incoace insa…asa mi-a venit …atunci!:)

  2. poate o s afi uimita cat s-au maturizat si cata caldura pot dovedi acum 🙂 nu se stie, doar daca incerci 🙂

    • Se prea poate sa ai dreptate!
      O sa vad pe traseu. 🙂

  3. E minunata initiativa – e chiar frumos sa tii legatura cu fostii colegi, fie chiar si pe facebook! 🙂
    O seara minunata iti doresc, tink3rbe11 draga! 🙂

    • Multi dintre noi nu ne-am mai vazut de la despartirea din clasa a 8a …crezi ca ar schita cineva vreo uimire? ….nu cred!
      Suntem cu totii prea preocupati cu ale noastre incat sa ne mai bucuram .
      Multumesc pentru cuvinte ! >:D<

Lasă un răspuns

