Skip to content

Minivacanta

28/04/2012

… cum era?… nu-mi amintesc multe ca eram copil pe atunci , dar…ceva tin minte….” caci ei azi sarbatoresc, 1 Mai muncitoresc! …tra lala lala lala ….”

Multi dintre noi (eu nu) beneficiaza de o minivacanta si cum vremea nu se lasa mai prejos si e foarte frumos o apucam care incotro…mai la soare, mai la munte…mai dupa bugete!

O sa parcam si noi maine sigur la marginea unei paduri , mai ales ca nu se aplica inca legea cu ” gratarul saracului” sa ne bucuram de ceva aer fresh si putin fum.Betoanele ne sug de vlaga si ne fura roseata din obraji.

Cum putini mai sunteti cei care treceti pe aici …eu va doresc un week-end cald, placut, vesel si plin cu de toate!

2 comentarii
  1. :-))))
    Asta îi cânt și eu surorii mele în fiecare an de 1 mai! Invariabil trebuie să fie cu „tralalalala” :-))))
    grătar fără…garda de mediu cum am avut noi ieri! :-))))

    • Da inca nu se aplica legea!!!

Lasă un răspuns

