Skip to content

# de primavara 1

03/04/2012

Astept caldura …sa plece vantul asta aducator de viroze si rele…astept soarele ala care nu ranjeste doar si fuge repede dupa primul nor iesit in cale.

Astept pasarelele alea ce canta mai frate ,de dimineata pana ce se intuneca. Asa am crescut eu…cu ele, cu stelele …astept ceva nou in primavara asta.N-am timp nici de mine , dar astept altceva… inca mai caut ce inca nu am gasit si caut de cand a inceput anul…si sunt 95% din timp preocupata cu cate ceva incat nu mai am timp nici sa ma gandesc la prea multe, nici sa mai fiu pesimista, trista , abatuta ci mai mult stresata si obosita dar cel mai bine e ca nu mai am timp sa gandesc la multe….nerealizari, insatisfactii si altele din meniul asta.Asta vad eu un lucru bun.

Ca sa fie totul plin, am adaugat garnitura de dans si spectacole pe langa  un program care si-asa solicita totul, dar…merge si relaxeaza.

Azi dimineata , mergand spre servici , in troleu….se opreste la semafor si imi atrage atentia in fata , la un bloc …se deschide o fereastra.Un mos , tacticos…deschide fereastra, apare cu un bol in mana, presara in partea dreapta(pe pervaz) incet si sigur , muta bolul in cealalta mana si imprastie iar si incet se retrage stand in spatele  ferestrei si privind.Apare primul amic…o inaripata gri cu alb si poi alta, si alta si …si …si apare un stol intreg care mai de care facandu-si loc pentru o firmitura.Si inca ce firmitura …plina de dragoste.Asta mi-a smuls un zambet care mi-a luminat fata  si mi-am dat seama ca inca mai conteaza pentru mine lucrurile marunte si inca mai stiu sa zambesc si pentru lucruri neansemnate.

Daca tot exista butonul de editare revin cu … „

1,000 Likes!

Congratulations on your 1,000th like on Tink3rbe11’s Blog.

Your current tally is 1,004.”

Va multumesc voua, acelora care mi-ati dat   like  in trecerea voastra prin umilul meu blog .

12 comentarii
  1. te-ai apucat de dansuri? de care?
    sigur primavara asta o sa-ti aduca ceva minunat 🙂

    • Nu eu….fetita mea …eu nu am timp de asa ceva! 🙂

  2. gesturi marunte, facute din suflet…..tata face asta zilnic (are 77 de ani) si nu-ti imaginezi ce bucurie si ce zambet larg are…se bucura pentru fiecare vrabiuta, porumbel si mai nou pentru niste grauri…

    • Nu conteaza pentru ce ci ca o faci..

  3. Daca am stii sa apreciem lucrurile marunte, cu siguranta am fi mai fericiti! 🙂

    • Cu siguranta…multumesc!

  4. Idrille permalink

    sper sa ai parte de o primavara productiva draga mea, asa cum se desfasoara si pe wordpress, aici!

  5. Cel mai important lucru este să apreciem lucrurile mărunte. Să știi că nu mulți o fac, așa că te poți considera o norocoasă. 🙂
    Îmi place cum scrii. O zi frumoasă!

    • Stiu ca nu toti privesc si tin cont de cele lucruri marunte …insa ma gandeam, ca in goana asta a mea dupa timp si in totala concentrare pe care am de o perioada, am uitat sa ma mai bucur de cele mici din jur…am pierdut contactul cu ele .Ca m-am inchis intr-un sertar pentru a nu ma mai lasa afectata de ce se intampla in jurul meu cu si despre mine sau ceilalti…etc…aberatii din astea.Dar se pare ca indiferent cat de tare incerc s ama ascund eu de mine inima mea ramane aceeasi …una de copil!
      Multumesc inca odata ! 🙂

      • Ceea ce este foarte bine. 🙂
        Cu mare plăcere.

  6. Sunt in asentimentul tau, tink3rbe11 draga…
    Emotionanta povestea cu, mosul care da mancare pasarelelor, cred ca si pe tine te-a emotionat… si eu am acest obicei… 🙂

    O seara minunta iti doresc tink3rbe11! 🙂

    • Multumesc Stef!
      Nu ma pricep la povestiri dar desi actul in sine a durat practic foarte putin ( secunde chiar) mie mi s-a parut ceva destul de amplu si de interesant.

Lasă un răspuns

