Ir al contenido

Raspunsul

08/02/2012

Asa cum ma si asteptam , raspunsul a venit cu raspunsul banuit.

Scriam acum cateva zile in urma despre mesajele sms platite ma mms.Sunt buna de plata caci ei se pricep sa se spele pe maini.Raspunsul a venit si suna cam asa… “

Va asigur ca nu exista posibilitatea inregistrarii eronate a convorbirilor efectuate sau a mesajelor trimise, deoarece toate informatiile referitoare la numerele de telefon apelate si la serviciile de retea sunt inregistrate in baza noastra de date prin intermediul cartelei SIM, pe baza unui cod numeric unic asociat fiecarei cartele.

Aceste mesaje au fost expediate prin intermediul cartelei dumneavoastra SIM, un mesaj multimedia nefiind inregistrat in baza noastra de date decat in cazul in care mesajul expediat a ajuns la destinatia dorita (telefonul destinatarului sau albumul MMS).

In urma verificarilor efectuate, am constatat ca mesajele multimedia expediate in data de 24, repsectiv 31 decembrie 2011, au fost inregistrate corect si tarifate in concordanta cu tarifele corespunzatoare.

De asemenea, va informez ca, in conformitate cu conditiile contractuale: “Clientul poarta intreaga raspundere privind utilizarea cartelei SIM, indiferent de utilizatorul final al acesteia si indiferent de tipul telefonului folosit impreuna cu cartela SIM”.

Totodata, va recomand ca, in situatia in care observati ca telefonul prezinta erori de soft, pentru remedierea pe viitor a situatiei, sa va adresati de unei unitati de service autorizata.

Ca urmare a celor mentionate mai sus, regret dar nu putem compensa contravaloarea mesajelor multimedia din sesizarea dumneavoastra.

In speranta ca acest raspuns va ajuta la clarificarea situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.

Cu stima,

Adrian Ardelean
Problem Solving Executive”

Daaa ….am un abonament de un an de zile in care nu utilizez MMS-uri si mi se pune pata asa ..deodata sa trimit cu nemiluita MMS-uri ca sa le fac lor prema de sarbatori.

 

 


From → Despre mine

6 comentarios
  1. Imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat tink3rbe11. 😦
    Din nefericire, noi consumatorii trebuie sa le inghitim pe toate… dar avem nevoie de ei si atunci induram nedreptatile…

    O duminica minunata iti doresc tink3rbe11 ! 🙂

  2. Pff…aiurea! Dar esti sigura ca nu a avut cineva acces la telefonul tau?

  3. ce sa zic? trist ;(

Deje un comentario