Skip to content

Februarie

02/02/2012

 Este luna mea…si inca una friguroasa.Nu este de mirare ca nu suport frigul..de fapt nu l-am suportat niciodata de cand ma stiu!

Numai in amintiri aveam sunetul zapezii scartaind sub ghete, troiene inalte , flori de gheata pe geam si tremurat indelung!

Nu din cauza frigului nu am mai scris…ba poate mi-a inghetat ” penelul” …eu una nu mai am timp.Voi cum stati cu timpul?

Este luna mea…asa am inceput.Si este! Deja am inceput sa-mi fie dor de multe, multi si altele.

Probabil ca imbatranesc!

Am gasit asta undeva si mi-a placut…Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate.” (Jack Penn)

6 comentarii
  1. toti imbatranim, asa ca…..nu si de ce sa-ti faci probleme
    mi-a placut citatul 🙂

    • M-am mai linistit putin!!!
      O duminica minunata Lily~~

  2. subscriu si votez cu ambele mâini:urăsc frigul de când mă știu și mai nou nici pe regele Timp nu-l mai prea iubesc așa mult.
    Da, ai dreptate: „e luna mea” 🙂

    • Sarumana! 🙂

  3. Eu draga mea TINK3RBE11 sunt intr-o disputa continua cu timpul si nicicum nu ajung la un pact cu el. Asa am inceput anul si prognoza arata ca, asa va dura inca o perioada lunga de timp, in care va trebui sa mi-l gestionez cum stiu eu mai bine, altfel multe din proiectele mele, vor ramane in stadiu de proiect.

    Frumos citatul dar sincera sa fiu, mie imi place cel mai mult sa fiu realista, chiar daca doare, dar cel putin nu-mi fac iluzii.

    O seara minunata iti doresc TINK3RBE11! 🙂

    • Si mmie imi place faza cu realismul…si il practic chiar, dar in citatul ala m-am regasit putin ….numai putin…
      O seara minunata si tie Stef!! 🙂

Lasă un răspuns

