Skip to content

solutia din 13 zile

24/01/2012

  Ah!

De ce nu 15 zile?

De ce nu 10 zile?

De ce neaparat 13!!!!

Cum in Romania cine poate baga la propriu mana in buzunar, o face ,  asa patisi eu .Nu mi s-a furat din portofel…ca dau cu mana mea, dar si-au bagat bineee coatele !

Si totusi despre ce vorbesc,nu?

Si eu ca omul bun…de Anul nou dau „send multiplu” (nu e prima data) cu un mesaj acolo de  La multi ani si alte cuvinte cumsecade, linistita imi vad de treburi si ma suna lumea sa ma intrebe ce le-am trimis ca le apare un sir de cifre, litere slash-uri si etc.Link-uri! Adica MMs-uri maica!

De la mine au plecat in formula de sms , la o parte dintre destinatari( mic la numar ce-i drept) a ajuns in forma de sms dar la restul in format MMS.Toate bune si frumoase…zic…bai !mi-am bagat degetele aiurea,n-oi mai sti sa trimit un sms.Trec cateva ore ca deh…umblam la urat, revin in „home sweet home” dau la info credit si bang duse-s cele 25 de MMS-uri arondate abonamentului si plus un 0.78 centi cost!

Imi zic …nu-i mult si oi fi prins vreun numar ce nu era de orange.

Mai incerc odata …schimb textul la mesaj , il incadrez intr-un singur sms , includ si sotul in lista , marcare multipla si …send.

Aceeasi faza.Sotul primeste sms…altii la fel si altii MMS. Buuunnn..

M-a luat valul cu Anul Nou , Sfintii din jur si uita-i de info credit si eh!Stupoare, descoperii inainte de terminarea lunii ca am 10 euroi cost suplimentar! Am mutit, m-am blocat si zic nu-i a buna.

Astept aparitia facturii , si dragii de ei imi pun ” trafic de mesaje multimedia”

Ma umflu putin in pene si le dau un send cu un email in care le zic ca is pagubita de ei , le explic cum si ce s-a intamplat…im dau un email evaziv inapoi ….nu-i bai zic eu …depun sesizare scrisa si tot nu ma las!

Astazi….robotind de zor isi aduc aminte ca am facut o sesizare intr-un email si imi spun ca au luat in considerare sesizarea mea si in 13 zile imi dau raspunsul…..

Astept! dar nu-i las...

Dar de ce 13?…?

From → Cotidian, Despre mine

5 comentarii
  1. Idrille permalink

    al naibii 13!!!

  2. eu stiam de 15 zile lucratoare 😀
    oricum te suna stai linistita, cel mai important e sa se solutioneze situatia 🙂

    • Sper!! 😉

  3. ce idioțenie!!!
    Ăștia cu telefonia mobilă uneori….
    știi cum e: nu ți-e tocmai bine nici cu, nici fără.
    Aștept cu interes răsunsul.
    da chiar: de ce 13????
    O să fie cu noroc 🙂

    • Sa dea Domnul!!
      Poate nu reactionam daca nu ajungeau mesajele diferit.

Lasă un răspuns

