Ir al contenido

Fulgi de nea…

10/12/2011

Nu cred ca este un post despre care inca nu a mai scris nimeni…insa…imi aduc aminte ca anul trecut am activat o optiune pe wordpress si cu mirare am intrat saptamana asta si m-am intalnit cu…fulgii de nea…virtuali! Pe site ninge de o saptamana, insa afara…zapada se lasa asteptata.

Ninsoarea lipseste cu desavarsire la noi , nici macar un fulg pe zi ca sa stim ca afara este anotimp de iarna.Nu mai spun ca si temperaturile au luat-o razna, insa nu ar fi prima data.Eu una, din copilaria mea stiu ca decembrie este luna troienilor de zapada , a saniusului , a batailor cu bulgari , a florilor la fereastra…etc.

An dupa an se schimba anotimpurile si parca Craciunul nu mai are acelasi farmec…daca nu sunt copaci albi si polei si scartait de omat…eu una inca nu stiu ca vine Craciunul …cu exceptia instalatiilor montate pe la ferestrea, a brazilor de prin magazine si bineanteles a beculetelor ornamentale de la propria fereastra caci pana la brad ” mami la noi nu este nimic care sa sclipesca asa de frumos”.Si am pus sa fie.

Ma intreb uneori …acolo unde nu ninge niciodata cum se sarbatoreste Craciunul? Cum mai vine Mosul cu sania daca…nu are zapada!?

3 comentarios
  1. apoi măcar pe WP să ningă, dacă la noi nu vrea!
    🙂

  2. pentru noi e foarte greu sa ne imaginam ca am putea sta pe o plaja insorita de Craciun, nu nu, asat e concediu. Craciunul e cu nas si obraji inghetati, cu omat care scartaie, cu frig de te dor toate. Nu cred ca poti simti Craciunul altfel 🙂

Deje un comentario