Skip to content

Copilului meu

12/11/2011

 Sa fie…soare ! Sa fie de toate si mai ales mai multa minte, mai multa hotarare , disciplina si ….si nu stiu ..poate cer eu prea mult pentru 12 ani.

Sanatate, minte si discernamant,sa fie sa treaca mai usor peste toate cele care vor veni si va intampina.oricum eu …mami …voi fi acolo langa el atat cat pot si cat am cum.Vor fi decizii pe care va trebui sa le i-a singur , va veni momentul in care va trebui sa i-a taurul de coarne …mai este mult pana atunci.la mintea copilaroasa pe care o are, timiditatea si la cat este de distrat …ma asteapta ani si mai grei de acum in colo.

Ce sa mai!!!

La multi ani baietelul meu iubit …sa cresti mare si frumos si destept si sanatos ….si tot ce vrei tu!!

14 comentarii
  1. eu acum fac turul de onoare ca să recuperez ce s-a scris cât timp am bântuit eu. Deci La mulți ani! cu întârziere, pentru căp urările de bine se pot sloune tot anul, nu? 😀

    • Daaa :)) Sarumana!!

      • „spune”* 😀

  2. la multi ani puiului tau!

    • Multumesc Lilly!! 🙂

  3. Să fie cum vrei tu, copilului tău! Să fie sănătos, iubit, înţelept – fericit! La mulţi ani!

    • Multumesc asemenea!!

  4. la multi ani 🙂
    sa fie sanatos si mintos ,sa te asculte si sa va bucurati unii de ceilalti !

    • Multumim mult!!!

  5. La multi ani copilului tau..sa creasca mare si frumos si destept si sanatos.

    • Sarumana!

  6. Stefania permalink

    M-au emotionat pana la lacrimi gandurile tale tink3rbe11, pline de iubire pura, pentru micutul tau. Ii doresc si eu din toata inima mea sa aibe mereu doar soare-n suflet, sa fie binecuvantat cu intelepciune, cumpatare si multa iubire.

    La multi ani! micutule drag 🙂

    O zi minunata si-un week-end superb va doresc ! 🙂

    • Multumim din suflet!!

Trackbacks & Pingbacks

  1. S-a deschis căsuţa poveştilor! | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

