Skip to content

Cerseam…candva demult!

24/09/2011

 Candva demult cerseam atentia oricui imi iesea in drum , subtil si nu ca la colt de strada ” da-mi si mie…”..ohh nu! Tanjeam daca nu aparea nimeni intr-o zi…cautam noutatile precum un copil care desface o cutie si inca una si inca una in speranta ca in fiecare va gasi cate ceva diferit decat in cealalta.Am cautat in fiecare persoana ceva diferit… am incercat sa descopar mereu cate ceva care sa ma tine ” in priza” ….nu e prea injositor sa spun ca am cersit atentia fiecarei persoane careia i-am acreditat increderea mea .

In timp foamea mea de a cersi a mai scazut in intensitate.Am simtit asta si nu mi-a parut rau.Am absorbit in cei cativa ani suficienta seva incat sa simt nevoia de o pauza.Astazi nu mai cersesc atentia nimanui decat foarte foarte rar.Ba chiar intr-un procent de 1% .Daca cineva vrea sa-mi vorbeasca ma bucur atat cat se poate si cat apare oportunitatea …nu cer mai mult nimanui .

Candva demult ma simteam micuta si neansemnata , precum Cenusareasa (poate nu e chiar povestea potrivita ) .Simteam eu ca daca cineva imi acorda putina atentie ma ridic in ochii mei cate o treapta pe zi .Asa a fost.Astazi am ajuns destul de sus incat sa privesc la acelasi nivel pe toti. Nu mai sunt in cenusa dar nici nu ma lipsesc de atentie.Mi-am capatat locul potrivit …nici prea sus dar nici prea jos.

3 comentarii
  1. Ma regasesc in postarea ta TINK3RBE11 si eu eram la un moment dat cersetoare de cuvinte, astazi pot afirma cu certitudine ca m-am domolit. Poate pentru ca m-am saturat sa aud minciuni 🙂

    un week-end minunat iti doresc TINK3RBE11 🙂

    • Multumesc si tie o saptamana cu spor!

  2. Mă bucur că ai reuşit să te ridici.Din păcate eu sunt afundată până la gât cu cenuşă…

Lasă un răspuns

