Skip to content

” a glumi” sau..glume cu subanteles

09/09/2011

 Nu stiu sa cataloghez anumite comportamente ( sau poate nu vreau sa o  fac pentru ca as fi prea aspra…poate), dar cand este vorba de mine, deja orice gest care pare deplasat ma deranjeaza, irita ba chiar ma dispera uneori!

Lucrez intr-un colectiv de femei…nimic anormal pana acum.Exista si 1-2 barbati cu anumite roluri in firma (asta conteaza cel mai putin).Parerea generala a celorlalti este ca ” glumele intre colegi trebuiesc trecute cumva ,cumva cu vederea.Se poarta,nu trebuie sa fii deplasat si sa faci un caz din asta…bla bla…”

Ei bine …am observat un comportament( ciudat pentru mine ) la colegele mele nu pot trece pe langa mine fara sa ma atinga , gadile ,sau in cel mai bun caz sa faca vreo remarca.Bunnn…si mie im plac femeile, sa le privesc ( daca arata bine), dar in nici un caz sa le ating …remarcile le pastrez in gandul meu .

Unul din cei doi (iti poate fi tata mi-a fost raspunsul dat de cineva astazi), are cam aceleasi ticuri ( sa zic asa ca sa fiu buna), .Inca nu face remarci dar….nu cred ca mai dureaza.

Mai oameni buni…oare chiar sunt oameni care nu inteleg ca nu oricine este dispus ” sa glumeasca” in felul asta?Am eu oare o problema, vreun complex sau ceva de genul? sunt oare prea deplasata ca le spun , ba chiar le-am rugat pe fete sa nu mai faca asta.

Sincer…mi-e jena sa-i spun domnului care” imi poate fi tata ” ca daca mai faca odata un gest care pe mine ma deranjeaza s-ar putea sa fac o criza de nervi.Dar cum nu-mi ramane decat sa o fac, o sa-mi inghit eu rusinea si o sa-i spun cum ca am un complex si mi se ridica nervii in gat de fiecare data cand ” este amabil”.

Asta asa…ca sa inchei saptamana inceputa tot cu nervi si agitatie.Bine ca s-a terminat.Week-end minunat sa aveti si voi .V-am pupacit!!

9 comentarii
  1. Sa spun ce gandesc eu despre aceste lucruri?…poate vei fi putin dezamagita..sau cel mai sigur vei crede ca ,,fiind barbat incerc sa tin partea barbatilor?Cert este ca locul de munca in care activeaza un numar mai mare de persoane devine in timp o societate la nivel micro, un fel de mic univers in care vrem , nu vrem cateodata trebuie sa acceptam depasirile limitelor in anumite contexte si in cazuri ce le considerm grave din punctul fiecaruia de vedere trebuie in mod diplomat sa accentuam limitele pana la acre suntem dispusi sa fim intelegatori fata de anumite persoane, sa iti impui dur punctul de vedere si limitele ..pe moment face din tine un erou , dar ..dar sa nu iutam ca fiecare om este orgolios si pe ascuns cel ce a fost pus la punct la modul dur poate sa iti pregateasca surprize neplacute..Cineva drag mie spunea odata „daca cineva iti spune ceva , sau incearca intr-un mod sau altul sa iti arate ceva , e mai bine sa il intrebi frumos daca sa gandit decel putin 2 ori la gestul sau vorbele spuse” …sigur in acest fel pui acea persoana pe ganduri si va evalua sin foarte multe puncte de vedere ce a spus sau a facut vizavi de persoana ta, un sfrasit de saptamana superb sa ai ..

  2. Si fetele unde te atingeau? :-” 😀
    Cat despre „tata” sa-i spui asa: „tataie daca ma mai atingi iti rup mana si te bat cu ea unde te doare cel mai rau”
    O zi buna!

    • Daca as fi vrut un post in care continutul sa aibe conotatie sexuala as fi descris cu lux de amanunte si ai fi aflat la sigur mai multe detalii dar….te las sa iti imaginezi tu

  3. Stefania permalink

    Parerea mea este ca n-ar trebui sa-ti fie rusine de fel sa-i spui direct si fara ocolisuri sau nici macar sub forma de gluma. Simplu. Sa-si controleze comportamentul in ceea ce te priveste pe tine si ca tu nu agreezi glumele de prost gust. Si crede-ma o sa se potoleasca.

    Eu sunt foarte directa in chestii dintr-astea si-mi spun doleantele fara ezitare. Nu pe un ton arogant , dar pe unul cat se poate de prietenesc. La mine la serviciu, se obisnuia sa ti se raspunda cam asa ” da, iubire ” ; ” spune iubire ” ; ” poftim dragoste” – sincera sa fiu din punctul meu de vedere sunt cele mai false expresii pe care le poti adresa cuiva si in plus faci si abuz de acest cuvant sacru ” iubire”. La inceput le-am acceptat pentru ca mi se pareau atat de familiale si prietenesti, pana in clipa in care am descoperit ca de fapt in spatele lor exita invidia, aroganta, dispretul si egoismul si se rosteau doar de fatada din simplu fapt ca sunau frumos. Si din acea clipa, le-am spus simplu celor care le foloseau ca eu nu am sa le mai raspund la astfel de replici. Imi cunosc numele, sa mi se adreseze spunandu-mi numele, fara sa mi-l inlocuiasca cu ” iubire”, pentru ca mie nu-mi plac oamenii falsi si parsivi si pentru ca eu vad in cuvantul iubire ceva sacru si nu vreau sa fie transformat in ceva banal. Si i-am potolit.

    Week-end minunat iti doresc TINK3RBE11 🙂

    • In caracter imi sta sa spun lucrurile verde-n fata, dar din nefericire pe un ton mai arogant.De ce? pentru ca ma deranjeaza ca ceilalti nu simt cand ceva din gesturile lor nu sunt de fapt potrivite.Poate cer prea mult eu de la oameni ,dar asa cum eu inteleg si pricep cand sunt bine venita, sau cand cuvintele mele isi au rost sau gesturile mele sunt sau nu potrivite ,la fel ma astept si de la ceilalti…m-am inselat poate si nu toti vor sa priceapa sau sa inteleaga.
      Merci mult pentru cuvinte..ceva voi face .O duminica minunata !!

      • Stefania permalink

        ooo, da, sunt convinsa ca o sa iei masuri favoarabile tie…
        si eu sunt genul de om cand simt imediat daca sunt sau nu, binevenita, insa nu chiar de prima data renunt, la a mai trece pe unde simt acest lucru, dar la a treia incercare, ocolesc acele locuri… nu-mi place mie sa fiu piatra de poticnire… si nici nu vreau sa fiu alungata ca pe un rebut la cosul de gunoi.

        O Duminica minunata iti doresc si eu TINK3RBE1, o noua saptamana plina de bucurii si nu in ultimul rand , mult mult succes micutilor tai, in noul an de scoala, care va incepe de maine 🙂

        • Multumesc Stef!!

  4. păi…domnul care „îți poate fi tată” tot de hărțuire poate fi acuzat, indiferent de vârstă.
    Nu-mi stă nici mie în fire, da ăstora merită să le-o faci de toți banii odată 😀 Adică tot o „glumiță” nevinovată, pe stilul lor.
    În schimb îmi stă în fire să vorbesc muuuult, în așa fel încât să li se taie cheful, femei ori ba, de astfel de poante,

    • n-am vrut sa-i spun asa din start…stiu ca la barbati varsta se situeaza dupa placere dar cred ca si eu trebuie sa ma apuc de ceva poante!

Lasă un răspuns

