Skip to content

Timpul trece…totul se scurge…toate`s duse

03/08/2011

Timpul trece… zi dupa zi , saptamana dupa saptamana si tot asa , trec secundele noastre ca vantul pe langa streasina casei.

Totul se scurge… timpul grabeste trecerea secundelor noastre si se scurge viata printre ele.

Toate`s duse si nu mai revin…clipele care trec nu le mai aduce nimic inapoi.

Stop.Ma opresc aici cu debitatiile  mele .Nu sunt trista si nici deprimata …poate putin obosita de peste zi.Am cetit pe ici despre necazurile ce le ofera uneori copilaria  si m-am amuzat la gandul cum fu la copilul meu si ce ma asteapta la maruntica …m-am bucurat colea pentru incursiunea la malul marii si m-am amuzat la sfatul primit….m-am intristat nitel p`aci citind ganduri care revin mereu …mereu , am vazut ceva  funny dincolo la vecina si m-am gandit cum pastreaza si altii amintiri mici si insemnate..ca si mine deci nu sunt singura pe lume.

Dar peste toate ,ma bucur ca m-am intors pentru scurt timp si v-am regasit  la fel de plini de verva si de veseli cum va stiam.

Chiar daca nu mai am timp si inspiratia necesara de a posta deseori , cum o faceam inainte ….macar am privilegiul de a va citi.

From → Cotidian, Despre mine

4 comentarii
  1. îmi place de tine, că ne apreciezi pe toţi.
    şi uite că nu îndrăzneam să-ţi spun că îmi încarcă greu blogul tău, mă gândeam că poate fi de vină laptopul meu, că e o chichineaţă poznaşă şi cam leneşă după ce am trântit-o de două ori… 🙂
    dar dacă şi redsky a îndrăznit, spun şi eu.
    abia reuşesc să dau paginile, mă las păgubaşă când văd ce târziu se face până ajung să citesc o postare…

    • :(( Si la mine se incarca greu …daca as sti ca e tema as scimba-o ,,

  2. dorinta de a posta tine de felul in care te simti si de dorinta de a impartasi cu altii trairile. uneori e mai simplu sa taci si sa capeti puteri in lupta cu viata. e inca vacanta 😉
    off topic: imi incarca extrem de greu blogul tau, nu pricep de ce 😦

    • Din cauza videoclipurilor,cred!

Lasă un răspuns

