Skip to content

Colapsul invatamantului 2011

19/07/2011

Daca tragedia invatamantului incepea la afisarea notelor la BAC, ei bine tragedia a continuat apoi cu examenele de licenta si ca sa fie paharul plin continua cu examenele de titularizare.

Acuma…nu vreau sa par stiu eu …prost crescuta ori ca as ataca undeva anume.Nu! Dar am crezut din start ca la o mare parte dintre copii( nu spun toti..o parte), li s-a facut nedreptate.

OK! O parte dintre ei nu au invatat…..am auzit si fraza ” copii din ziua de azi  nu mai invata” …acceptam si ideea aceasta desi pare foarte greu de crezut ca atatia copii sa nu fi invatat nimic, sa fi trecut prin scoala cu ochii inchisi.

Studentii …am ramas uimita de notele luate la examenele de licenta .Nu le insir caci si ei radeau de unii singuri la afisare.Nu dezbat caci nu cunosc teritoriul…si mai bine ma abtin!

Si in sfarsit …motivul postarii mele la asta ora…notele la examenele de titularizare.Stiu ca nu este usor pentru un profesor…am mai spus parca asta ,insa automat apare intrebarea in mintea oricarui individ simplu…asa ca mine …daca profesorii nu au reusit sa-si sustina cu brio un examen la care se presupune ca este pregatit dupa anii de studiu si practica….atunci ce asteptari sa avem de la copii?

6 comentarii
  1. Ciprian Bojan permalink

    100% wright! Îţi mulţumesc că ai cetit postarea de pe blogu’ meu şi pentru că ai opinia asta pertinentă!

  2. cam asta am vrut să-ți răspund și ție 🙂
    http://bciprianmp.wordpress.com/2011/07/22/titularizare-2011-ce-facem-stimati-colegi-niste-sfaturi-utile-pe-viitor/

  3. pfff, eu am fost profesoara acum multi ani, am luat titularizarea ‘din prima’, insa tin minte ca subiectele si materia erau de-a dreptul tembele si fara nici o legatura cu ce trebuia sa predau la clasa… nu ii apar pe profesori, dar sistemul asta e atat de prost si merge din ce in ce mai… imi doresc sa imi permit sa nu-mi trimit copilul la scolile din Romania (dar cum copilul are doar 11 luni, poate se mai schimba ceva :D)

    • Poate mai aveti sanse!
      Multumesc!

  4. Stefania permalink

    Asta-i crudul adevar la care suntem partasi, din pacate… pacat ca se-ntampla asa ceva in invatamanul romanesc… Iar rezultatele de titularizare a profesorilor, demonstreaza inca o data, ca nu este doar un zvon, ca in Romania, diplomele se iau pe banda rulanta…

    O seara minunata iti doresc Tink3rbe11 🙂

    • Multumesc de vizita si …ca suntem pe aceeasi unda!

Lasă un răspuns

