Skip to content

Vis sau cosmar

03/07/2011

Nu-mi place adeseori cand visez, desi se spune ca abia atunci te odihnesti cu adevarat.Prefer noptile scurte( asa-mi par) in care nu visez nimic pentru ca dorm si nu mai am timp si de visat.
Nu-mi place cand visez si vad chipuri… si mai ales sa le si cunosc…sunt superstitioasa in legatura cu acele visuri si niciodata nu mi s-a dovedit contrariul…nu visez pe cineva degeaba…a 2-a zi sunt stresata pentru acea persoana.Mereu se intampla cate ceva .
Nu mi-a placut visul de asta noapte …vis de noapte or sa spuna unii …poate …poate doar gandul ca vine concediul si imi voi petrece mai mult timp cu copilasii mei…acasa.Poate!
Am simtit ca ma sufoc si ca as suferi de claustrofobie desi eram intr-o curte si nu eram singura ci aveam alaturi pe cei cu care lucrez…inclusiv patronul care ma privase de a ajunge acasa.Asta mi-a fost visul…cosmarul.Nu puteam…nu ne lasa sa plecam acasa si nu-mi vazusem familia de 3-4 zile…tanjeam dupa chipul balai si dulce al fetitei mele , dupa manuta moale cu care ma dragaleste si-mi spune tare des” mami mie imi place tare mult de tine”. tanjeam dupa pustiul meu care desi nu pare o relatie de mama-copil(mai mult prieteni) ma strange in brate de fiecare data cand ne revedem , tanjeam dupa tachinarile sotului meu si dupa chipul drag dupa care am plecat de acasa acum 14 ani.
Nu vreau sa trag concluzii desi ….familia este singurul lucru de pret pe care il am….si apoi restul.

7 comentarii
  1. Eu visez fff mult … cred ca toata noaptea , peste zi ami aduc aminte franturi de vis. Aproape ca am o viata paralela. Nu totdeauna visele au legatura cu intamplarile de peste zi. Totusi eu cred ca visele sunt o reflexie a gandurilor noastre.

    • Asa cred si eu …noi dormim dar mintea nu!

  2. familia înainte de toate, indiferent cât de dificile ar fi relaţiile… dintre soţi, copii, părinţi şi copii etc… până la urmă tot familia rămâne.

  3. Oricat de banal ar suna, pana la urma visele sunt doar vise. Superstitiile astea nu fac decat sa te impiedice sa savurezi ziua asta linistita de duminica. E adevarat ca involuntar le avem toti, dar de cate ori chiar ti-a mers rau ,de expemplu, daca te-ai intors din drum?

    • De multe ori!
      Multumesc de vizita! 🙂

  4. poorbuthonest permalink

    ooo, imi pare rau ca ai avut un vis atat de tensionat, care ti-a nelinistit somnul.
    Eu nu sunt superstitioasa de fel, dar nu cred sa aibe vreo influenta visul asupra cursului vietii. Nu-ti face probleme, trebuie sa visam ceva noaptea. 🙂

    Mi-e tare drag cand vorbesti despre copilasii tai pe care se simte ca-i venerezi si ma bucur foarte mult. Si pentru mine familia, este primordiala 🙂

    O Duminica minunata Tink3rbe11, alaturi de pruncusorii tai 🙂 si o noua saptamana in care sa aveti cu totii numai bucurii 🙂

    • De fiecare data cand visez a 2-a zi sunt foarte obosita.
      Fiecare mama isi venereaza copii…sau macar asa ar trebui,nu?Sunt ai mei si-i iubesc …e ceva reciproc si…normal.
      O duminica minunata si tie si multumesc de vizita si cuvinte!

Lasă un răspuns

