Skip to content

Haaaapciu!!!!!!

21/06/2011

Haaaapciuuu…de azi dimineata o tin intr-o veselie.Si nu sarbatoresc, nuuuu…nici vorba .Nu am nici cu cine , nici cum…as avea pentru ce , insa…

Haaapciuu….m-am trezit de dimineata infundata toata.Un guturai de 2 zile cu care ma lupt si nu vrea sa plece de la mine defel.Macar daca beam ” o bere rece” cum mi-a reprosat cineva astazi, dar n-am baut …sau macar de mancam inghetata sa nu-mi fi fost ciuda .Un pahar cu apa ceva mai rece decat de obicei si o temperatura in termometre de era cred inevitabil!

Acuma….haapciu si temperatura in mine si nu in termometru , ametita si-asa eram acum s-a mai adaugat si de la raceala,…in toiul verii sunt cu nasu` rosu si stranut mai ceva ca cei alergici .

Mda…mai raman leacurile babesti pe care sunt nevoita sa le pun in aplicare asta seara.Nu-mi recomandati prea multe caci  „aspirina saracului” nu are cine sa mi-o administreze, ” frectionari” n-are cine sa ma ajute asa ca…ce pot face singura?!

Sanatate …las ca pun eu mana pe tine in cateva zile si sa vezi tu cum nu-ti mai dau eu drumu`!!

From → Cotidian, Despre mine

15 comentarii
  1. sante!

  2. Profesorul meu de muzica ne spunea mereu ca doar oamenii inteligenti racesc vara…ca toti „ciurli bulii” racesc iarna:)) …Iar tu, prin toate posturile foarte dragute si interesante pe care ni le impartasesti imi intaresti zicala pe care mi-a implementat-o. Felicitari! Imi place mult cum scrii…continua.Sa nu renunti niciodata! Si …Insanatosire grabnica!>:d<

    • Ooo…multumesc de vizita si cuvinte …nu renunt si multumesc si pentru urare.

  3. ooooof! sa de-a Domnul sa treaca repede! :*

    • Sa dea….da ..dureaza! 🙂

  4. oamenii destepti racesc vara 🙂
    e neplacuta situatia ;( dar o sa treaca cu putin ajutor sau ignoranta, depinde ce alegi tu

    • Nu mai am decat sa aleg ignoranta caci la ajutor am apelat cu diferite medicamente insa se pare ca trebuie sa…astept!

  5. Manuela permalink

    Sanatate si sa ai grija de tine!

    • Multumesc!! >:D<

  6. bless you! 🙂

    • Thank`s! 🙂

  7. INTJ permalink

    cica „la omu’ sarac nici boii nu trag” … asa ca: sa te faci cat mai repede sanatoasa! de recomandat … ti-as recomanda sa treci pe la un medic, macar ca sa fii linistita ca nu-i decat o simpla raceala (pot spune din experienta ca atunci cand esti tanar la minte uiti foarte usor ca corpul nu-i la fel de tanar).

    • Multumesc ! Cat despre medic…sa ma ierte Dumnezeu si voi de asemenea…nu mai am baza de ceva vreme.

  8. Imi pare rau ca esti bolnavioara… 🙂

    Sti cum se zice cand esti racit… daca iei medicamente iti trece raceala in 7 zile; daca nu iei nimic, iti trece intr-o saptamana 🙂

    si totusi… un ceai cu lamaie si ceva antigripal… asta iti recomand 🙂

    Insanatosire grabnica si o seara minunata iti doresc Tink3rbe11 🙂

    • Multumesc din suflet!

Lasă un răspuns

