Skip to content

Incursiune la ….prajit :))

28/05/2011

 Ca si in alta zi , astazi am ajuns iarasi la concluzie ca unele lucruri nu uiti cum se fac indiferet la cat timp le faci.Cand am intrat in medicale pentru sarcina pe care o duceam m-am intrebat daca voi mai sti sa utilizez masina la care ( cu care ) procesez zilnic….stupoare dupa 4 ani este la fel ca atunci.Parca nu am stat deloc acasa.

Astazi am facut ceva ce nu mai facusem de mai bine de 6-7 ani.Am fost la tara la prasit ….fiica-mea asa a inteles ” la prajit” si asa s-a laudat la lume.Parca as locui zilnic la tara …asa de naturel m-am miscat astazi!Am dat clasa …ce sa mai!

Si mi-am dat seama ( ca doar este sambata astazi) , ca de cand m-am trezit . pret de 11 ore nu m-am gadit nici macar  o secunda la tine.Am realizat asta in clipa cand am intrat inapoi in oras.Iar asta este super bine…super!

5 comentarii
  1. dragă Tink, sunt lucruri care ne fac să ne simțim bine și uităm de altele 🙂
    tare experiența și tare replica fiică-tii 😀

  2. poate ca n-ar strica sa incerci sa-ti ocupi mintea cu altele, stiu ca pare imposibil, dar dupa o vreme ai sa vezi ca se poate, chiar daca revii din cand in cand de unde ai plecat…

  3. sa inteleg ca a fost o „zi plina”? 😀

  4. INTJ permalink

    dap, o evadare temporara pica mereu bine … cu conditia sa invatam ceva si sa nu ne amagim c-am fi rezolvat problema care a stat la baza evadarii.

  5. unele lucruri nu se uita niciodata chiar daca le faci foarte rar, cred ca s-au indradacinat atat de bine incat mereu e la fel
    natura ajuta mult la destinderea de obsesii si ganduri

Lasă un răspuns

