Skip to content

Muzica

09/05/2011

Absorb, absorb precum un burete fiecare sunet. fiecare acord …ma mangaie , ma alinta atunci cand totul  pare sa nu iasa asa cum mi-as fi dorit ; imi da uneori raspunsuri atunci cand sunt in dilema ; imi da putere si uneori imi inspira curaj , optimism cand ma simt imprastiata imprejuru-mi; imi da stralucire cand toate astrele cerului meu au palit  daca o las sa imi inunde inima si daca ma las purtata pe valurile ei…

Nu pot dormi daca muzica imi  canta dar nu m-as desparti nici o clipa de acorduri .Aplic terapia prin muzica indiferent de starea pe care o am.

3 comentarii
  1. Muzica are o putere mistica asupra sufletelor!

  2. si la mine functioneaza terapia prin muzica 🙂

  3. poorbuthonest permalink

    Si pentru mine muzica este esenta care ma reinvie, ma revigoreaza, ma inalta si-mi alina sufletul… Nu-mi pot imagina cum ar trece o zi fara muzica. Ar fii sobra si trista.

    O seara minunata iti doresc Tink3rbe11 🙂

    Melodia asta o ascult in momentul de fata si-mi face o mare placere sa ti-o impartasesc si tie… poate o sa-ti placa si tie.:)

Lasă un răspuns

