Skip to content

Unde serviti?

30/04/2011

Este sambata…mai exact inaintea zilei de 1Mai.Ziua multinationala a ..desfraului si simtitului bine ( all inclusive).

Acuma…m-asez cu draga mea cana  ciuruita cu cafea si citesc , adica…incerc sa citesc cate ceva.Cum nu exista un new subiect, peste tot gasesti lume impresionata de nunta super a celor doi oameni.Sau…care pe unde merge maine , cum se da in barci mai beton sau mai placut.

Nu am avut timp aseara sa inteleg cum trebuie harta la Busu ca era tare grabit pentru premiera, insa…s-ar putea sa fie si cald si frumos, s-ar putea sa si ploua.Oricum cica nu ar trebui sa conteze!

Voi care pe unde va imprastiati maine ca oricum toata lumea tine traditia si …pleaca de acasa.

9 comentarii
  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  2. Lilly :

    am vrut sa ies in parc si asa fain a plouat, dar pana la urma tot am iesit putin sper ca la voi a fost soare si frumos :)

    A fost sooper…am fost la padure!!!!!!!!!!

  3. nu stiu, cred ca o sa fac briose 🙂

    • Mai ai vreouna?!

  4. eu stau acasa 🙂

    • vaiiii tradezi traditia!! :))

      • am vrut sa ies in parc si asa fain a plouat, dar pana la urma tot am iesit putin sper ca la voi a fost soare si frumos 🙂

  5. poorbuthonest permalink

    eu, am sa fac o iesire la padure, daca nu ploua cu galeata 🙂

    O zi minunata iti doresc ! 🙂

    • Tot la padure vreau si eu…acolo e linistea in care ma regasesc.Un week-end minunat si tie!!

Lasă un răspuns

